ליברמן תקף את נתניהו: "הקריב את כלכלת ישראל בגלל האינטרס האישי שלו"

שר האוצר ליברמן: סוף סוף מדינת ישראל הופכת למדינה נורמלית עם תקציב. היינו 3.5 שנים בלי תקציב בגלל אינטרס אישי פרסונלי של איש אחד שהיה מוכן להקריב את כל כלכלת ישראל בגלל האינטרס האישי שלו.

בתום הדיון בהנמקת ההסתייגויות לחוקי התקציב שהחל אתמול בשעה 09:00 בבוקר, ולקראת תחילת ההצבעות הרבות, עלה שר האוצר אביגדור ליברמן, הציג את עיקרי התקציב ואמר: "סוף סוף מדינת ישראל הופכת למדינה נורמלית עם תקציב.

הממשלה הזו קמה לפני 143 ימים, וביום הקמת הממשלה תחזיות הצמיחה היו 5.1% והערכות לגבי הגרעון היו 6.8% נכון להיום אנחנו בצמיחה של 7.1% וגירעון סביב 5%. זה לא קרה בעצמו, זה מהחלטות דרמטיות שקיבלה הממשלה, אולי לא פופולריות אבל נכונות.

החלטה ראשונה לוותר על החל"ת, השנייה לא להיכנס יותר לסגרים והשלישית לרוץ לחיסון השלישי. היום זה נשמע פשוט אבל אני יודע איזה לבטים היו למקבלי ההחלטות. ממשלה שמסוגלת לקבל החלטות מהסוג הזה, תדע להצעיד את מדינת ישראל הרבה יותר רחוק ממה שחלמנו.

השאלה למה אנחנו מגיעים לתקציב רק אחרי 3.5 שנים? בגלל אינטרס אישי פרסונלי של איש אחד שהיה מוכן להקריב את כל כלכלת ישראל בגלל האינטרס האישי שלו.השאלה הנוספת היא למה הליכוד נמצא באופוזיציה? בליכוד כבר לא מכירים את המושג הדר בית"רי. נתניהו היה מוכן לעשות רוטציה עם כל אחד אבל לא היה מוכן לוותר על המקום שלו לאף אחד בליכוד. לו היה זז הצידה הליכוד היה מרכיב את הממשלה.
אני שומע חדשות לבקרים שכל אגף התקציבים הגיע לכפר קאסם לפגוש את מנסור עבאס, אבל מי היה ראש הממשלה באותה תקופה? בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כץ, את זה שכחו להגיד. הגיעו שלושה מקורבים של נתניהו וביקשו ממנו להצטרף, ואז נתניהו הזמין את מנסור עבאס והציע לו לבטל את חוק קמניץ.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *