ליצמן וטסלר בפגישה דחופה אצל הגר"מ מאזוז

סגן השר יעקב ליצמן וח"כ המיועד יעקב טסלר נועדו כעת אצל הגר"מ מאזוז יחד עם יו"ר 'יחד' אלי ישי לפגישה בה דנו על קמפיין הבחירות של יהדות התורה והנושאים העומדים על הפרק

שיתוף הפעולה בין מפלגת יחד ליהדות התורה הולך ומתעצם: סגן השר יעקב ליצמן וח"כ המיועד יעקב טסלר נועדו כעת אצל הגר"מ מאזוז יחד עם יו"ר 'יחד' אלי ישי לפגישה בה דנו על קמפיין הבחירות של יהדות התורה והנושאים העומדים על הפרק. הערכה כי מרן הרב מאזוז יגיע הערב לעצרת הגדולה של יהדות התורה שתתקיים ברחובה של עיר.

 

יו"ר יחד אלי ישי מסר: סיימנו היום ישיבת היערכות במטה אגו״י בתל אביב יחד עם סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן. במהלך הישיבה הודיתי שוב לרב ליצמן על שעשה הכל למען האחדות בציבור החרדי, למורת רוחם של אלה שהכשילו לבסוף את היוזמה. סיכמנו על שיתוף פעולה מלא ביום הבחירות בכדי למקסם את פוטנציאל מצביעי ג׳ בקרב הציבור.‬
בתום הישיבה נכנסנו יחד אל מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז. הרב ליצמן מנה בפני רה״י את הישגיו הרבים במשרד הבריאות ונכונותו לסייע לכל פנייה, וקיבל את ברכת התורה להמשך הדרך.

במקביל,  השר לשעבר אלי ישי מבקר בחדר הפעילות של 'יחד' בבית דגל התורה בבני ברק – שם עשרות טלפנים מתקשרים לשכנע מצביעים. גורמים בישיבה מסרו לנו כי בימים האחרונים ישנה התלהבות רבה בקרב בוחרי יחד ותלמיד הרב מאזוז שרוצים לכבד את מרן הרב מאזוז למרות הקושי להצביע ליהדות התורה, בתחילה זה היה קשה, אבל אחרי שהמסר חילחל כל התלמידים ייבחרו בג'".

 

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אתר של עצניקים. נו ברור זה ידוע לכולם מסכנים

    אתר של עצניקים. נו ברור זה ידוע לכולם מסכנים

    משה |
    הגב
  2. אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם ד' אלוקינו נַזְכִּיר. הֵמָּה, "כָּרְעוּ וְנָפָלוּ;" וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ, וַנִּתְעוֹדָד. הַמֶּלֶךְ, יַעֲנֵנוּ בְיוֹם-קָרְאֵנוּ.

    *יָדֹ֨עַ תֵּדַ֜ע: לכל השׁוֹטִים המצביעים "ג"
    *המצביעים "ג" = מצביעים לגיוס על בני ישיבה.
    *המצביעים "ג" = מצביעים לגזירות קשות על החרדים.
    *המצביעים "ג" = מצביעים לגרביט"ש זבל בלע"ז.
    *הודעה לשׁוֹטִים המצביעים "ג" = שֶׁעֲתִידִין לִתֵּן אֶת הַדִּין
    עַל שהצביעו לשמד ועוד עֲבִירוֹת חמורות שבתורה.
    *וְאֵלּוּ שֶׁאֵין לָהֶם חֵלֶק לָעוֹלָם הַבָּא רח"ל, כִּי דְבַר ד' בָּזָה וְאֶת מִצְוָתוֹ הֵפַר.
    *וְהָיָה מַחֲנֶיךָ קָדוֹשׁ.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. ל

    למה אתם לא כותבים את האמת שביבי אמא שדרעי לא הטיל וטו על ישי העיקר הוא שיקר על הרב מזוז

    ל |
    הגב