"ליצן בחדרה במקום רה"מ": יאיר נתניהו טוען שפייסבוק מצנזרת את אביו

יאיר נתניהו טוען כי פייסבוק דואגת להעלים את אביו במכוון במטרה להתערב בנעשה בבחירות בישראל. חברים של נתניהו טוענים כי פייסבוק מתערבת בבחירות בישראל, אלא שרוב הגולשים בדקו וגילו כי לא היו דברים מעולם

בזמן שאתם ישנתם, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא לכל העוקבים שלו בטוויטר לעשות ניסוי ולחפש בפייסבוק את "בנימין נתניהו", שלטענתו "נעלם"כלא היה. נתניהו טוען כי פייסבוק דואגת להעלים את אביו במכוון במטרה להתערב בנעשה בבחירות בישראל. "קורא לכל העוקבים שלי לעשות ניסוי. הקלידו את השם ״בנימין נתניהו״ בפייסבוק. כמה מכם לא מוצאים את הדף הרשמי?" כתב נתניהו הקטן. אלא שרוב הגולשים שלחו לו צילומי מסך המלמדים כי לא דובים ולא יער, בנימין נתניהו מופיע בראש רשימת החיפוש. "מה שמוצאים חברים שלי שמחפשים את השם המפורש בנימין נתניהו. הם מגלגלים למטה עד שמוצאים עמודים של בנימין ליצן הופעות בחדרה ולא את העמוד הרשמי של נתניהו", טען בנו של ראש הממשלה.

למרות שרוב הגולשים הוכיחו לו כי הוא טועה, נתניהו הבן, לא הסתפק בכך, וצייץ שוב: "הגיע הזמן להניח פצצה. פייסבוק באופן מודע מתערבת בבחירות. לאורך הבחירות הקודמות וגם עכשיו כל פוסט שאני משתף מהעמוד הרשמי של אבא שלי מופיע אצל חברים שלי .

מספר גולשים טענו כי אכן נתניהו צודק וכי תוצאות החיפוש מראות כי נתניהו נעלם מראש רשימת החיפוש, ובמקום זאת הם מקבלים דפים אחרים של מעריצי נתניהו, אך רוב הגולשים הציגו צילומי מסך המלמדים נתניהו שוגה, ובגדול .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *