ליצנות: סילמן משנה גרסה וטוענת שהותקפה בצד הדרך

יו"ר הקואליציה שרק אתמול סיפרה שהותקפה בתחנת הדלק במודיעין החליטה לשנות את גרסתה וטענה כי התקיפה בוצעה בצד הדרך שם כנראה אין מצלמות

הערב פורסם על הפרטים שהעבירה יו"ר הקואליציה סילמן לקצין הכנסת, על התקיפה שלה בתחנת הדלק במודיעין, לטענתה, האירוע היה בתחילת אוקטובר, אלה נתוני הדלקן, וזה היה בתחנת פז מודיעין הראל. סילמן גם העבירה איכון של הנייד. לדבריה סיימה לתדלק, המשיכה הלאה בשעת לילה מאוחרת ואז זה קרה.

העיתונאי יעקב ריבלין מסר בתגובה לדיווח של סילמן לקצין הכנסת: "מצחיק. התקיפה כבר לא היתה בתחנת הדלק אלא אחרי שהיא כבר יצאה משם. המטרה ברורה: בכל תחנת דלק יש מצלמה. ברחוב אין".

יו”ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן נועדה בשעות הצהריים (ראשון) עם קצין הכנסת, לאחר שלטענתה הותקפה בתחנת דלק בעיר מודיעין. סילמן שסתרה עצמה הודיעה שתעביר להם זכרון דברים מסודר בהמשך היום. מאוחר יותר, סילמן העלתה פוסט בעקבות הביקורת: “התבלבלתם, לא אני עומדת לחקירה”

ח”כ סילמן העלתה מפוסט בחשבון הפייסבוק שלו, וגם בו לא מסרה פרטים נוספים על המקרה. “כן, כי מה שמטריד זו לא העובדה שעוקבים אחריי ומאחלים לילדיי מוות, אלא הרזולוציה המדויקת של ההטרדה והאיומים”, כתבה בפוסט בפייסבוק. “חברים, התבלבלתם: לא אני עומדת לחקירה, אלא מי שמסית נגדי ברשתות ומחוצה להן 24/7”.

“לצערי יש יותר מתלונה אחת אצל קצין הכנסת, ככה זה כשמתרגלים למצב מטורף”, הוסיפה. “לפני זמן קצר ישבתי עם מנכ”ל וקצין הכנסת, להם נמסרו הפרטים, שבתוך ימי התקציב האחרונים והעמוסים נמסרו בעל פה ובסמיכות לאירוע, אך דיווחם של חלקם הפורמלי ובכתב לקצין הכנסת, התעכב. אני סומכת לחלוטין על הרשויות ומודה לכל מי שתמך, תומך וחיזק”.

שמוליק סילמן, בעלה, טוען בשיחה לוואלה! כי “היא לא ממציאה, עידית היא אדם ישר”. סילמן נשאל מדוע אשתו לא משיבה לשאלות איפה ומתי אירעה התקיפה, והגיב: “היא העירה אותי בלילה, סיפרה שהיא עצרה ותדלקה ומישהו דחף אותה. שאלתי אותה אם היא רוצה שנחזור למקום והיא אמרה לי שאין סיבה לחזור. זאת עובדה”.
סילמן נשאל שוב ושוב במהלך השיחה מתי אירעה התקיפה. “אני לא זוכר בעל פה, יכול לפתוח יומן. אמרתי לה שתפתח כעת יומן ושתשחזר עם עצמה מתי זה היה”, השיב. לטענתו, למחרת התקיפה היא סיפרה “לחברות טובות שלה ולצוות שלה, אתה יכול לבדוק אותה בפוליגרף”.

הוא אמר כי הוא מודע לכך שגרסתה מעוררת תהיות. “אתה צודק. היא לא עושה סיפור. בחודשיים האחרונים היא הייתה ממוקדת מטרה וזה היה לשרוד מבחינתה. כעת היא תלך לפתוח יומן ותסתכל במדויק. יש לה עומס בבית וגם עומס בלתי נסבל בכנסת”. סילמן סיפר כי אשתו מקבל הודעות נאצה בתקופה האחרונה והעבירה את כל החומרים לקצין הכנסת. “תראה כמה תלונות, ואין כלום”.

יו”ר הקואליציה ח״כ סילמן מ’ימינה’ סיפרה בשידור חי אצל רינה מצליח כי הוטחה אל הקיר על ידי אדם שתקף אותה בתחנת הדלק במודיעין. ״הותקפתי בתחנת דלק במודיעין לפני שבועיים״, היא תיארה. אלא שסילמן מתקשה להיזכר בדיוק מתי קרה הסיפור ולא טרחה להגיש תלונה לקצין הכנסת, בנוסף, בנט לפיד וליברמן לא טרחו לגנות את התקיפה כפי שנהוגים בדרך כלל במקרים דומים. בנוסף, על פי ההגיון, סילמן הייתה אמורה להוציא את התיעוד מהמצלמות המותקנות בתחנות הדלק, אלא שסילמן מעדיפה לדבר על התקיפה ולא להביא ראיות חותכות.

העיתונאי יאיר לוי נכנס לעובי הקורה וחקר את העניין, עם בעלי תחנות דלק במודיעין שלא זוכרים כזה מקרה. “סיימתי כעת את מסע הבדיקה בכל תחנות דלק פז בעיר מודיעין ועל פי הבירור הדי מעמיק שעשיתי, ניתן כבר לקבוע שככה”נ לא בוצעה בהן תקיפה של חה”כ סילמן. עידית אנחנו מנסים לעזור לך, את חייבת להביא לנו עוד פרטים בכדי שהרשויות יגיעו אל התוקף.”

בתוכנית הבוקר בגל”צ לפני דק’ אחדות, המראיינת שואלת את חה”כ סילמן על התקיפה בדלק, היכן ומתי זה היה, סילמן התחמקה בעקשנות שלא לדבר על כך מילה ולא רצתה לחזור על הטענות ועל המיקום ופטרה עצמה במילים ‘הנושא מטופל’ והעבירה מיד נושא.

העיתונאי יעקב גרודקה הביע תמיהה על כך שהמשטרה לא חקרה את הנושא ואף חבר כנסת משמאל לא גינה את המקרה: “לא יתכן שבמדינת ישראל חברת כנסת תותקף באלימות ואין פוצה פה. משטרת ישראל חייבת לפתוח במיידי בחקירה על תקיפתה לפני כשבועיים של ח”כ עידית סילמן, בפומבי בתחנת דלק. הזוי גם שלא נשמעה מילת גינוי על האירוע החמור מפיהם של ראש הממשלה והשרים”, צייץ גרודקה.

חבר הכנסת בוסו משס צייץ בטוויטר: “אני מצפה מראש הממשלה לגנות את תקיפת חברת מפלגתו יו”ר הקואליציה ח”כ עידית סילמן שהותקפה פיזית לפני שבועיים בתחנת דלק בעיר מודיעין,אין קואליציה ואופוזיציה כשיש איום ממשי לחיי אדם.”

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *