"למה למסות קולה זירו?" לילה לבן על התקציב

ממשלת ישראל דנה היום (ראשון) בתקציב המדינה וכבר הלילה עשויה לאשר אותה. בין השרים התגלעו מחלוקות רבות. צפו במהומה בישיבת הממשלה

ממשלת ישראל דנה היום (ראשון) בתקציב המדינה וכבר הלילה עשויה לאשר אותה. לפני דקות, ישיבת הממשלה יצאה להפסקה. ראש הממשלה יכנס כעת את ראשי הקואליציה בלשכתו. הממשלה תתכנס שוב בהמשך הלילה להצבעה על סעיפי התקציב.

כרגע קיימות עדיין כמה מחלוקות עיקריות בתוך הממשלה לגבי פרטי התקציב. שר הבריאות ניצן הורוביץ דורש את הגדלת תקציב מערכת הבריאות באומרו: "יש צורך בתקציב הזה בתוספת משמעותית או כמו שאנו אומרים בימים האלו, זריקת דחף, למערכת הבריאות".

"אף אחד לא ירעב ללחם ולא יישאר ללא פנסיה או הכנסה אבל יצטרכו להיות תחרותיים", אמר היום שר החקלאות עודד פורר, והוסיף: "אם מפלגת העבודה או כחול לבן או מישהו אחר רוצה את טובת החקלאות הוא יתמוך ברפורמה". במפלגות כחול לבן, העבודה ומרצ קיימת דרישה להוריד מסדר היום את הרפורמה הזו, שמעוררת את זעם החקלאים.

מחלוקת נוספת נסובה סביב היוזמה להטיל אגרת גודש על הכניסה ברכב פרטי לגוש דן בשעות השיא, שרת התחבורה מרב מיכאלי מתנגדת לצעד זה וטוענת כי התחבורה הציבורית לא מוכנה עדיין לספק אלטרנטיבה כן נסובה מחלוקת סביב פתיחת שוק התמרוקים לתחרות לייבוא מקביל והעלאת המס על משקאות ממותקים.

שר האוצר אביגדור ליברמן אמר כי "אין כאן גזירות אלא ניסיון לשנות דפוסי התנהגות, במיוחד לגבי משקאות ממותקים. ישראלים צורכים הרבה סוכר". שרת הפנים איילת שקד הגיבה ותהתה "אבל למה על קולה זירו?".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. על כל שלוק שנשתה לחיים עם ישראל ומוות לבנט לפיד ליברמן סער עבאס וכו.

    אמן סלה ועד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. בנט יא זבל סתום פיך. לא מאמינים לשום מילה שלך שרת כמותך

    שתחנק עם זירו בפה. 0 נשאר וימות 0

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב