למי יעבור המנדט. בימין זועמים על מזימת הנשיא וברעמ זועמים על סמוטריץ

גורם בכיר במפלגה הערבית אמר ל"ישראל היום" כי "רע"מ מעדיפה ממשלה בראשות נתניהו על פני ממשלה בראשות לפיד

המותחן הפוליטי הגיע לשיאו עם פקיעת המנדט של נתניהו – אך התסבוכת רחוקה מפתרון, הערכה: המנדט לא יעבור ליו"ר ימינה – גם אם יהיה לו רוב, הנימוק: "גוש אחד כבר ניסה, זה יהיה עוד מאותו הדבר", בימין זועמים: "זו התערבות פוליטית", כך חושף יהודה שלזינגר ב'ישראל היום'.

עוד מדווח יהודה שלזינגר ב'ישראל היום': כי במפלגת רע"מ התאכזבו מתגובת יו"ר הציונות בצלאל סמוטריץ', שהבהיר כי לא יסכים להיכנס לממשלה בתמיכתם. ברע"מ אמרו כי אם סמוטריץ' היה מסכים להקמת ממשלה בהימנעות שלהם, נתניהו היה יכול להגיע לנשיא עם מתווה שלפיו יש היתכנות להקים ממשלה והיה יכול לקבל ארכה למנדט שקיבל.

גורם בכיר במפלגה הערבית אמר ל"ישראל היום" כי "רע"מ מעדיפה ממשלה בראשות נתניהו על פני ממשלה בראשות לפיד. רע"מ מסוגלת להכיל את סמוטריץ' כדי לתת צ'אנס להקמת ממשלה יציבה וטובה. סמוטריץ' אינו מסוגל להכיל אותנו, וחבל. הליכוד ונתניהו לא הבטיחו לנו דבר שאינו ידוע. הדרישות שלנו על השולחן. אנחנו רוצים הישגים עבור החברה הערבית".

בתוך כך, יובל קרני מדווח ב'ידיעות': שלמרות שחלון ההזדמנויות של נתניהו נסגר כמעט לחלוטין, אמר לו בכיר בליכוד: "נתניהו לא מרים ידיים. הוא ינסה הכל עד הרגע האחרון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *