למען האברכים: יעקב אשר פועל לקדם תחבורה ציבורית זולה

חה"כ יעקב אשר נועד עם ראשי עמותת "אדם טבע ודין" לפגישה מקצועית והיערכות לקדנציה הבאה.
בין הדברים שסוכמו: קידום תחבורה ציבורית זולה ויעילה ופעילות לצמצום הצפיפות בערים החרדיות.

ח"כ יעקב אשר נועד לישיבת עבודה מקצועית עם מנכ"ל עמותת "אדם טבע ודין" מר עמית ברכה, יחד עם גב' תמי גנות מנהלת האסטרטגיה ואורון דוב מנהל קשרי הממשל בעמותה. מטרת הפגישה הייתה ליצור ולגבש תוכניות של שיתופי פעולה מקצועיים בקדנציה הקרובה בכנסת לטובת כלל אזרחי המדינה ובפרט עבור המגזר החרדי.

מנכ"ל העמותה שיבח בתחילת דבריו את פעילותם הנמרצת של חברי הכנסת של "דגל התורה" בכנסת ועמד על יעילותם החברתית לטובת כל שכבות האוכלוסיה והציג לדוגמה את חוק "אוויר נקי" המסדיר את הטיפול בגורמי זיהום האוויר השונים במטרה לשפר את איכות החיים ולהגן על בריאות הציבור שיזם והוביל יו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני לפני מספר שנים.

בין הנושאים שנדונו בפגישה היו קידום תחבורה ציבורית זולה ויעילה לכלל האוכלוסיה ובפרט עבור המגזר החרדי, שיפור וייעול נושא תכנון הערים והשכונות כמו גם הצעת פתרונות למחסור בשטחים פתוחים, צמצום הצפיפות במרחב העירוני ומאבק בפקקי התנועה בצירי התחבורה המרכזיים.

יוזכר כי בימים אלו עמותת "אדם טבע ודין" מוציאה לאור דו"ח העוסק בנושאי סביבה וחברה הבוחן מכלול היבטים לשיפור וייעול השירות לאזרח במגוון תחומים כמו בריאות, רווחה, תחבורה וכלכלה, הדו"ח נקרא "דו"ח הלחץ", אשר מפורסם בדיוק בתקופת הבחירות מתוך כוונה לפנות למועמדים ולהציג בפניהם שורת נושאים סביבתיים חברתיים הנוגעים לחיי היום יום של כל שכבות הציבור, בנוסף מוצגות המלצות בנושאים הנוגעים לכלל הציבור כמו יעול השירות של המוסדות הציבוריים בתחום התחבורה והרווחה , צמצום מפגעים בריאותיים המסכנים בעיקר ילדים, קשישים וקבוצות סיכון נוספות ועוד.

מנכ"ל "אדם טבע ודין" אמר כי הוא מקווה להמשך הסיוע של נציגי דגל התורה בוועדות השונות בכנסת כפי שהתקיים בשנים האחרונות והדגיש את המחויבות לרווחת הציבור החרדי באופן שווה לשאר האוכלוסייה.

בסיום הפגישה, חה"כ אשר ברך על שיתוף הפעולה הקיים בין חברי הכנסת לעמותת "אדם טבע ודין" והזכיר את חשיבות התכנון המוקדם במגוון התחומים שנדונו והמוכנות של נציגי הציבור והגורמים המקצועיים לקראת עמידה ביעדים בקדנציה הבאה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *