למרות סירוב גנץ: הוקם צוות מו"מ למחנה הלאומי

בימין לא מבזבזים זמן וכבר הקימו צוות מו״מ משותף לגוש המחנה הלאומי שיבוא לנשיא וידרוש להקים ממשלה ימנית עם שותפות מהמרכז. 

בימין לא מבזבזים זמן וכבר הקימו צוות מו״מ משותף לגוש המחנה הלאומי שיבוא לנשיא וידרוש להקים ממשלה ימנית עם שותפות מהמרכז.

ואלו חברי הצוות – ליכוד – יריב לוין וזאב אלקין
הימין החדש – טל גן צבי
דגל התורה – משה שיפמן
אגודת ישראל – מוטי בבצ׳יק
ש״ס – אריאל אטיאס
הבית היהודי-האיחוד הלאומי – יהודה אליהו.

מוקדם יותר דיווחנו כי הסבך הפוליטי לאחר הבחירות ממשיך להעסיק את התקשורת הישראלית, ונראה כי העניין לא יפתר בקרוב, זאת למרות הניסיונות של נתניהו להקים ממשלת אחדןת בראשותו.

 

יו"ר כחול לבן ‎בני גנץ אמר בפתח ישיבת הסיעה שמסכמת את מסע הבחירות של 'כחול לבן' "ראוי כי כולנו נעמיד את טובת העם לפני כל שיקול אחר. לאחר מערכת בחירות שנכפתה על אזרחי ישראל, העם יצא לקלפיות, והכריע הכרעה ברורה – הוא בחר אחדות. כחול לבן בראשותי ניצחה את הבחירות, והיא המפלגה הגדולה ביותר, אני מתכוון להקים ממשלת אחדות רחבה וליברלית בראשותי. נביא לשינוי אמיתי בסדרי עדיפויות, ונרפא את החברה הישראלית על כלל חלקיה. מלאכת הרכבת הממשלה החלה, ולא נכנע לאף תכתיב".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הוציא הודעה בעקבות דבריו של יו"ר כחול לבן בני גנץ, נתניהו כתב "הופתעתי והתאכזבתי מכך שנכון לעכשיו בני גנץ עדיין מסרב להיענות לקריאתי להיפגש".

נתניהו הוסיף "הנשיא קרא לאחדות, ובלי פגישה בין שני ראשי המפלגות הגדולות אי אפשר להקים ממשלת אחדות. מדינת ישראל זקוקה לממשלת אחדות רחבה ככל האפשר – לא לבחירות חוזרות ובוודאי שלא לממשלה שנשענת על מפלגות אנטי-ציוניות. גנץ, הצעתי לפגישה בינינו בעינה עומדת. זה מה שהציבור מצפה מאיתנו".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *