למשטרה אין קצה חוט בפרשת בת השבע: עוצרת ערבים – ומשחררת

שני חשודים פלסטינים נוספים עוכבו היום (רביעי) לחקירה במשטרת מודיעין עילית – ושוחררו לאחר זמן קצר בחשד למעורבותם בפרשת הילדה בת השבע. לאורך החודש האחרון עוכבו לחקירה שמונה פועלים פלסטינים לפחות כחלק מהחקירה בתיק. רק אתמול נעצרו 2 פועלים ערבים שעבדו ליד בית הספר

שני חשודים פלסטינים נוספים עוכבו היום (רביעי) לחקירה במשטרת מודיעין עילית – ושוחררו לאחר זמן קצר בחשד למעורבותם בפרשת הילדה בת השבע המתגוררת בעיר החרדי ליד מודיעין. לאורך החודש האחרון עוכבו לחקירה שמונה פועלים פלסטינים לפחות כחלק מהחקירה בתיק. רק אתמול נעצרו 2 פועלים ערבים שעבדו ליד בית הספר.

בעיר מודיעין עילית טוענים כי המשטרה לא מצליחה להגיע לקצה חוט בפרשה ומנסה את כוחה במעצר פלסטינים תמימים שלא עשו מאומה.

עורך דינה של המשפחה, יהודה פריד, התייחס הבוקר בשיחה עם החדשות 12 Online למעצרים שבוצעו אמש. "אני לא מעוניין לדבר עם המשטרה, רוצה שתעשה את העבודה. הילדה מרטיבה בלילות, לא קיבלה טיפול מהרווחה זמן רב".

"באופן עקרוני לא מעוניין לדבר עם המשטרה", טען עורך הדין פריד. "רוצה לתת למשטרה לעשות את העבודה שלה ולא להתערב. לקראת ביטול כתב אישום נגד קטוסה, העברנו ראיות, אבל במשטרה אמרו שזה לא חיזק את התיק. אני לא מאמין לזה. לא יכול להיות שתוך שעתיים יש ממצאים מהמעבדות. מאז לא עידכנו וגם לא החזירו את החפצים שהעברנו".

"המצב של הילדה מאוד טראומתי", סיפר עו"ד פריד. "מצב של אדם שלא מקבל טיפול, יש לזה תוצאות. הרווחה אמרו שטיפול בילדה יזהם את החקירה ולכן לא יטפלו בה, אלא רק בעזרת ונטילציה, טיפול הרגעה בלי להתמקד בטראומה. איבדנו אמון במטפלת ופנינו למטפלת אחרת. היא התייעצה עם הרווחה ואחרי כמה ימים חזרה אלינו ואמרה "אני לא יכולה לטפל בכם". בסוף מצאנו, רק לפני שבוע, מישהו שיטפל, אבל לשם כך צריך לנסוע פעמיים בשבוע שעתיים מחוץ לעיר עם הילדה".

"המטפלות נתנו כל מיני תירוצים. אחת אומרת זה סיפור תקשורתי מדי, השניה אומרת שהיא כבר כמה שנים לא עוסקת בזה, השלישית אומרת שהיא צריכה אישור מהרווחה וחוזרת ואומרת שהיא מעדיפה שלא".

"לפני שבוע מצאנו סוף סוף באופן עצמאי מטפלת", הסביר פריד. "מישהי מעיר אחרת ממקום אחר שכנראה לא מעודכנת ואני מקווה גם שלא תעודכן בסיפור. מקווה שהילדה המסכנה הזאת סוף סוף תקבל טיפול. אני איבדתי את האמון ברווחה. אתה הולך לרווחה ולמחרת כל העיר מדברת על זה. אין לנו אמון במי שאומר "אני לא רוצה לזהם חקירה". אנחנו רוצים מטפל שכל האינטרס שלו לטפל בילדה ולא משהו אחר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *