לעולם לא תצעד לבד: מיליון שקל בתוך שעות לקמפיין מימון המשפט לביבי

בימין החליטו להרים קמפיין התרמה למימון משפטו של ראש המנשלה לשעבר, וזאת למרות הלחץ הגדול על נתניהו לקבל את העסקה ולפרוש מהחיים הפוליטיים. בתוך שעות: גוייסו מאות אלפי שקלים

העיתונאי הימני ינון מגל פתח קמפיין גיוס כספים ברשת למען מימון משפטו של בנימין נתניהו. בתוך כמה שעות תרמו כבר מיליון שקלים לטובת הקמפיין, שבא להמריץ את נתניהו שלא לחתום עסקת טיעון עם הפרקליטות שתגרום לו לפרוש מהחיים הפוליטיים.

עיתונאים רבים הביעו ביקורת על הקמפיין וטענו כי "נתניהו שלא חסר לו כסף, לא צריך ללחיות על חשבונם של מצביעו העניים".

בדף הנחיתה של הקמפיין נכתב: "אנחנו יוצאים היום לגיוס ההמונים הגדול של מחנה הימין מתוך תחושה והבנה שמשפט נתניהו הוא תוצאה של רדיפה וניסיון להשיג בכל דרך ובכל מחיר הרשעה של מנהיג המחנה ומתוך כוונה להרחיק אותו מהנהגת המדינה.היום, אנו אנשי המחנה הלאומי תורמים את חלקנו להגנה על מנהיג המחנה כי כשהשמאל והפרקליטות הושיבו את בנימין נתניהו על ספסל הנאשמים – הם הושיבו עליו את כולנו. המשפט הזה אינו של נתניהו בלבד והוא לא יושב שם לבדו.לכן כולנו לוקחים היום חלק במימון המשפט – כי המשפט הזה הוא של מחנה הימין כולו.

בשנים האחרונות הרגשנו שנתניהו נלחם את המלחמה של כולנו ומשלם את המחיר על שנים של עמידה איתנה בראש מחנה הימין. שמענו את העדויות במשפט, הבנו שנתניהו משלם את מחיר הרדיפה המשפטית נגד מחנה הימין. הוא לא צריך לשלם לבד.

כדי לחזק את בנימין נתניהו באתגר הקשה, אנו מביעים את תמיכתנו בו ואת רצוננו לחזק את רוחו. זה המעט שכל אחד מאיתנו יכול לעשות.

"היום אנחנו אומרים בקול: נתניהו לעולם לא תצעד לבד!", נכתב בדף.

העיתונאי שמעון ריקלין הביע תמיכה בקמפיין: "‏הצלחת קמפיין גיוס ההמונים להגנת נתניהו.כמו התמיכה של הרוב לא לסגת ולא לחתום על עיסקת טיעון.מלמדת את כל מי שלא רצה להבין עד כה.שציבור ענק כאן נלחם על הדרך ועל העיקרון.ולא מחפש פתרונות מילוט לנתניהו.
ועל כך אני גאה מאוד.ומשוכנע.שנצליח להפיל את חומות הרוע של הבסטיליה המשפטית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *