"לעורר את רגשות המוסלמים בי"ם – פירושו התגרות במשגרי הטילים בעזה"

מוקדם יותר, ערבים תקפו נהג יהודי שנכנס לחוסן, ערבים רבים בכפר מתפרנסים מיהודים שקונים שם, נזק כבד לרכבו הצליח להגיע לביתו מוגדר נפגע חרדה.

דובר חמאס חאזם קאסם אומר לפני זמן קצר כי "ישראל שוגה באשליות כאילו ביכולתה לעצור את הגל המהפכני של צעירי הגדה".

עוד הוסיף הדובר כי "מדובר במהפכה עצומה הסוחפת את הגדה והעימותים הנמשכים עם צבא הכיבוש מבטאים אינתיפאדה הולכת וגוברת שאין ביכולת המעצרים או החיסולים לעצור אותה".

מושיר אל-מסרי, ממנהיגי חמאס בעזה, מאיים: "לעורר את רגשותיהם של המוסלמים בירושלים – פירושו התגרות במשגרי הטילים בעזה".

מוקדם יותר, ערבים תקפו נהג יהודי שנכנס לחוסן, ערבים רבים בכפר מתפרנסים מיהודים שקונים שם, נזק כבד לרכבו הצליח להגיע לביתו מוגדר נפגע חרדה.

בתוך כך, הותר לפרסום כי בפעילות של שב"כ בשיתוף הימ"מ וצה"ל, נעצר הערב, 13 באפריל 2022, מעאד חאמד, תושב סלואד / בנימין, כבן 33, פעיל טרור בארגון החמא"ס.

מעאד היה חבר בחוליית הטרור שביצעה פיגוע ירי מרכב חולף ב- 29 יוני 15' בסמוך לישוב קידה, במהלכו נרצח מלאכי רוזנפלד ז"ל ו-3 נוספים נפצעו באורך קל-בינוני. מעאד היה כלוא בידי מנגנוני הבטחון הפלסטיניים מאז הפיגוע.

במהלך היום התקבל בשב״כ מידע אשר הצביע כי מעאד נמלט ממעצרו ברש״פ. על פי החשד, *מטרת הימלטותו של מעאד היתה קידום פיגוע טרור כנגד מטרות ישראליות בטווח הזמן המיידי. עם היוודע דבר בריחתו, הוביל שב״כ מבצע במטרה להביאו למעצר בישראל. לאחר מספר שעות נעצר מעאד ע"י לוחמי השב"כ, הימ"מ וצה"ל בכפר כובר שבבנימין.

במקביל, נעצרו בכפר סילואד מספר פעילים נוספים החשודים בקידום פעילות הטרור יחד עם מעאד אשר הועברו לחקירת שב״כ.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *