לפיד: "אם לא יתעקשו על תיקים אנחנו יכולים תוך כמה ימים להקים ממשלה"

"אין גבול שנתניהו לא חוצה כדי לפלג את החברה הישראלית ולגרור אותנו לבחירות חמישיות, אבל זה מתהפך עליו. במקום שזה יחליש אותנו, זו תזכורת למה מוכרחים ממשלת אחדות.", הבהיר לפיד

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד התייחס בפתח ישיבת הסיעה לאפשרות בתוך כמה ימים תושבע ממשלת השינוי, "הקמת ממשלה היא אף פעם לא אירוע פשוט. לא כולם יקבלו מה שהם רוצים. אבל יש הבנה שכולנו שותפים לה. כולנו מבינים שהמדינה צריכה שינוי כיוון". אמר לפיד בפתח ישיבת הסיעה.

"אין גבול שנתניהו לא חוצה כדי לפלג את החברה הישראלית ולגרור אותנו לבחירות חמישיות, אבל זה מתהפך עליו. במקום שזה יחליש אותנו, זו תזכורת למה מוכרחים ממשלת אחדות.", הבהיר לפיד.

לפיד הזהיר ורמז: "מי שימנע את הקמתה של הממשלה רק בגלל שהתעקש על עוד משרד, אזרחי ישראל לא יסלחו לו. הפערים לא גדולים, אנחנו יכולים תוך כמה ימים להשביע ממשלה ישראלית חדשה, מתפקדת, שמבוססת על הסכמות רחבות ועל הטוב המשותף. אנחנו שומעים ורואים בימים האחרונים את כמויות הרעל וההסתה שמפיצים אנשי נתניהו.
מודעת האבל על בנט, ההטרדות של הילדים של אלקין, הקללות הבלתי נתפסות מול הבית של מתן כהנא, לוחם בסיירת מטכ"ל, טייס קרב בחיל האוויר.

לפיד אמר כי "מדינת ישראל צריכה לדעת שיש פה דור חדש ואחר של מנהיגים שלא חושבים רק על אינטרסים שלהם. מי שימנע את הקמתה של הממשלה רק בגלל שהתעקש על עוד משרד, אזרחי ישראל לא יסלחו לו.

לפיד גם הציב יעד: "הפערים לא גדולים, אנחנו יכולים תוך כמה ימים להשביע ממשלה ישראלית חדשה, מתפקדת, שמבוססת על הסכמות רחבות ועל הטוב המשותף. בואו נעשה את זה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *