לפיד: "אני לא פוסל רוטציה עד שאדע את התוצאות האמיתיות"

יו"ר יש עתיד, חה"כ יאיר לפיד הצהיר בראיון ליונית לוי ב "ועידת המשפיעים" של קשת ו-N12 כי "יותר חשוב לי להזיז את נתניהו מתפקידו מאשר שאני אהיה ראש ממשלה."

יו"ר יש עתיד, חה"כ יאיר לפיד הצהיר בראיון ליונית לוי ב "ועידת המשפיעים" של קשת ו-N12 כי "יותר חשוב לי להזיז את נתניהו מתפקידו מאשר שאני אהיה ראש ממשלה."

לדבריו, "אני לא פוסל רוטציה עד שאדע את התוצאות האמיתיות. הסחטנות הפוליטית הפכה את המערכת הפוליטית כולה. חמש דקות לאחר הבחירות נצטרך להחזיר את אמון הציבור; כל מי שאחראי צריך לעשות הכל כדי לא לשרוף קולות. מפלגות מרצ והעבודה יודעות שאני חושב שהיה עליהן להתאחד אך לא אשמיץ אותן. אני אצטרך לעשות קואליציות עם אנשים שאני לא מסכים איתם בדברים רבים".

באשר להערכה שהשמיע על החיסונים דאז שיגיעו רק חמש קופסאות בינואר השיב לפיד: "כשנתתי אז את הראיון התבססתי על אנשי המקצוע, כל ראש ממשלה שיהיה מוכן לשלם יביא את החיסונים".

הוא הוסיף: "אסכים לעימות מול בנימין נתניהו. אני רוצה להסתכל לנתניהו בעיניים ולומר לו איך העזת לבקש הטבות מס כשכל המשק במצב כלכלי קשה"
"לא נכנסתי לפוליטיקה עם מניפסט אנטי חרדי או אנטי דתי, לא שיניתי את דעתי אחר כך ולא אשנה אותה עכשיו".

לפיד ציין שבסקרים שהוא מכיר מרצ עוברת את אחוז החסימה, אך גנץ לא ולכן לדבריו הדבר החשוב ביותר הוא לא לשרוף קולות ולפרוש.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. היה פעם מהנדס יהודי במחנות הנאצים שהיה מאוד מחוזר עד שגילה להם נוסחת פצצת מלחמה. ברגע שגילה הסוד זרקו אותו למחנות עבודה שלהם כאחד האדם. הכרת הטוב של הנאצים ושל הסמולנים הדומים להם ימח שמם אמן

    היה פעם מהנדס יהודי במחנות הנאצים שהיה מאוד מחוזר עד שגילה להם נוסחת פצצת מלחמה. ברגע שגילה הסוד זרקו אותו למחנות עבודה שלהם כאחד האדם. הכרת הטוב של הנאצים ושל הסמולנים הדומים להם ימח שמם אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב