לפיד: גולש בשם ״שוגר 5948888״ כתב לי "אתה בדיוק כמו היטלר"

יו״ר יש עתיד, יאיר לפיד, בפתח ישיבת הסיעה, מתייחס לשיח והאלימות בחברה הישראלית. לפיד חשף איומים והודעות נאצה שקיבל:

יו״ר יש עתיד, יאיר לפיד, בפתח ישיבת הסיעה, מתייחס לשיח והאלימות בחברה הישראלית. לפיד חשף איומים והודעות נאצה שקיבל: "הסכנה היא לא רק שירצחו פה עוד פוליטיקאים. נורא ככל שזה ישמע, זה כבר לא יפתיע אף אחד. הסכנה הגדולה היא שזה מה שאנחנו הופכים להיות". לפיד אמר בתגובה לעיתונאית חרדית: "אם תהיה מפלגה חרדית שתסכים לקווי היסוד של הממשלה אני אפעיל לא מעט מאמצי שכנוע כדי שזה יקרה."

"הסכנה היא לא רק שירצחו פה עוד פוליטיקאים. נורא ככל שזה ישמע, זה כבר לא יפתיע אף אחד. הסכנה הגדולה היא שזה מה שאנחנו הופכים להיות.", התריע לפיד.

וכך סיפר לפיד: "השבוע קיבלתי מהגולש ״שוגר 5948888״ את ההודעה הבאה: ״יאיר לפיד, אני מאחל לך שתמות מסרטן עוד היום. אתה בדיוק כמו היטלר. אתה תקבל כדור ממני או ממישהו אחר.״
אשתי קיבלה מהגולשת סופי-יה את ההודעה הבאה: ״את ויאיר מגיע לכם מכה ועונש מאלוהים יותר מיעלי שכבר נתן לכם…״ ובהודעת המשך: ״שאלוהים יתנקם בכם גם ביעלי ובעוד מכות ובעונש ממנו.״

לפיד המשיך ותקף את הימין: "הסכנה היא לא רק שירצחו פה עוד פוליטיקאים. נורא ככל שזה ישמע, זה כבר לא יפתיע אף אחד, אבל זה לא נעצר שם. הסכנה הגדולה היא שזה מה שאנחנו הופכים להיות.האלימות הזו מחלחלת לכל תחומי החיים שלנו. לכבישים, לבתי הספר. אם לא נעצור את זה עכשיו, ביחד, אז זה מה שהפכנו להיות. חברה אלימה ומלאת שנאה.
זו קריאת השכמה. השנאה הרגה יותר אנשים בעולם מסרטן, יותר מכל בצורת ורעב. אנחנו צריכים לעצור אותה, לפני שהיא תעצור אותנו."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *