לפיד השוויץ: "שלוש שנים מדינת ישראל התנהלה בלי תקציב"

יו"ר יש עתיד ושר החוץ יאיר לפיד התייחס בפתח ישיבת הסיעה להעברת התקציב ושיבח את כל העוסקים במלאכה תוך התעלמות מוחלטת מהגזירות הקשות

יו"ר יש עתיד ושר החוץ יאיר לפיד התייחס בפתח ישיבת הסיעה להעברת התקציב ושיבח את כל העוסקים במלאכה תוך התעלמות מוחלטת מהגזירות הקשות. "שלוש שנים מדינת ישראל התנהלה בלי תקציב. הכל בגלל פוליטיקה. שלוש שנים בלי רפורמות חיוניות בבריאות ורווחה, בלי פרויקטים לאומיים בתחבורה ובחינוך, בלי תכנון ובלי חזון.", פתח לפיד במתקפה על נתניהו.

לפיד המשיך ושיבח את עצמו: "אני גאה בתהליך שעשינו בממשלה הזאת. שר האוצר אביגדור ליברמן ניהל את זה יוצא מן הכלל. בקור רוח, במקצוענות, עם קבלת החלטות מדוייקת. הוכיח שתהליך טוב יוצר תוצאה טובה. זה תקציב טוב, נכון, מדוייק, מעודכן, נותן מענה למה שהמדינה צריכה. הוא עבר פה אחד בממשלה כי כולנו מאמינים בו. והוא יעבור בכנסת מפני שאזרחי ישראל צריכים אותו."

לדברי לפיד: "שלוש שנים לא היה למדינת ישראל תקציב. היום זה נגמר. זה מה שממשלה שפויה עושה. יש לה ראש ממשלה מחויב, יש לה שרים מחויבים וזה מה שממשלה עושה – קמה בבוקר והולכת לעבוד בשביל האזרחים. הבטחנו שקט, הבטחנו עשיה. אנחנו מקיימים."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *