לפיד חוזר להסית: "הרב קנייבסקי לא ינהל את המדינה"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד חושף בשיחת זום עם הכתבים הפוליטיים את הקמפיין של יש עתיד. לאחר שהביע עמדות מתונות כלפי הציבור החרדי הוא משנה קו ושב לתקוף את הציבור החרדי. "הרב קנייבסקי לא מנהל את המדינה"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד חושף בשיחת זום עם הכתבים הפוליטיים את הקמפיין של יש עתיד. לאחר שהביע עמדות מתונות כלפי הציבור החרדי הוא משנה קו ושב לתקוף את הציבור החרדי. "הרב קנייבסקי לא מנהל את המדינה", אמר לפיד, וטען כי הוא סולד מהעיסוק כן ביבי לא ביבי, וכן הצהיר שהוא לא שולל חבירה מחדש עם יעלון.

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד בתגובה לדברי הח"כים החרדים על חוק עוקף בג"ץ בנושא הכנסת חמץ לבתי חולים: "לא נאפשר שום כפיה דתית בחקיקה. ממשלה שפויה לא אומרת לאזרחיה מה מותר ומה אסור להם לאכול".

לפיד התייחס לחיבור אפשרי עם יעלון ואמר כי הוא: "לא שולל חיבור נוסף למשה יעלון. בכלל, אני לא פוסל שום אפשרות של חיבור, כל עוד היא מחזקת את העקרונות איתן התחלתי. ניתן להקים ממשלה ללא נתניהו".

‏לפיד אמר שהוא מאמין באיחודים בגוש המרכז שמאל ״אני חושב שצריך ליצור איחודים של גופים ליברליים, אנשים שמאמינים שהמדינה צריכה לטפח את מעמד הביניים ולשמור על בית המשפט. כל מי שמאמין בכך צריך להצטרף״. הוא אומר שהוא מדבר עם כולם ולא שולל אף אחד."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זהירות בני רבינוביץ חילוני סמולני בתחפושת חרדי. ממומן ע.י קרנות סמול לקלקל החרדים

    בני רבינוביץ תלך כפרה על טראמפ וביבי אתה וכל משפחתך הזבלית ערב רב

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב