לפיד: "כאן זה לא איראן", גפני: "לפיד הוא רשע מרושע"

כמה שעות לאחר שבית המשפט בנצרת הודיע על החלטתו שלא לאפשר את קיום המופע החסידי בבין הזמנים, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בירך על החלטת השופטים והתסיס נגד החרדים, גפני תקף בחריפות את לפיד

כמה שעות לאחר שבית המשפט בנצרת הודיע על החלטתו שלא לאפשר את קיום המופע החסידי בבין הזמנים, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בירך על החלטת השופטים והתסיס נגד החרדים, "מחזק את החלטת השופטים בבית המשפט המחוזי בנצרת על איסור הפרדה מגדרית בארוע ציבורי", כתב לפיד כשעה לפני צאת הצום, "נמשיך להלחם על מדינה יהודית, דמוקרטית וליברלית. כאן זה לא איראן", הסית לפיד.

בתגובה לדברים החריפים תקף יו"ר דגל התורה גפני את לפיד: "לפיד הוא רשע מרושע שלא מפריע לו שילדים וילדות חרדיים לא יהיה להם אפילו אירוע אחד", הגיב גפני "מתוך מאות אירועים שמארגנת עיריית עפולה. אנו זוכרים את הרשעות הזאת ומציעים לו לא לדחוף את האף שלו במקומות שהוא לא מבין בהם".

גם בצלאל סמוטריץ תקף בחריפות את בית המשפט: וכך כתב בטוויטר: "מערכת משפט מטומטמת. סליחה שלמרות מעמדי לא מוצא מילה מעודנת יותר. טמטום פרוגרסיבי פודמנטליסטי. ומאחר וחסידי משילות אנחנו לא נפתור עצמנו בלגלגל את האחריות על המשפטנים: ראש ממשלה חלש שמאה אחוז מהטרלול הזה מתרחש במשמרת שלו. אפס מנהיגות. אפס משילות. דינה זילבר היא ראש הממשלה האמיתי.

מוקדם יותר פסק בית המשפט בנצרת פסק נגד קיום הופעה בהפרדה לציבור החרדי בו היה אמור להשתתף בעל קול הרגש מוטי שטיינמץ. השופט אסר על מתן הוראות להפרדה בין גברים ונשים בזמן האירוע.

את העתירה הגישה שדולת הנשים נגד העירייה.

הזמר מוטי שטיינמץ שהיה אמור להופיע כתב בקבוצת דוסינייעס: בהמשך להחלטת ביהמ״ש בעפולה – ״זה הזמן שלנו לקדש שם שמיים. ביהמ״ש לא יחליט לנו מה לעשות ואיך. אני בשום פנים ואופן לא מופיע בלי הפרדה ובלי מחיצות.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לפיד הסולטן

    למעשה מפלגתו של יאיר לפיד "יש עתיד" מתנהלת בדיוק כמו באירן,,כי במפלגת "יש עתיד" הסולטן יאיר לפיד הוא השליט היחיד והבלעדי שממנה את עצמו והוא הקובע מי יהיו ח"כ ומי שחורג מהקו של הסולטן יאיר לפיד מגורש ומסולק מהמפלגה,,על יאיר לפיד נאמר כך~הפוסל במומו פוסל!!

    רוני |
    הגב
  2. ולצערינו הרב המסיונר "גפני" גם רשע מרושע- הוא האכזר... שחידש גזירת גיוס השמד והזימה רח"ל

    לצערינו הרב: המסיונר "גפני" גם רשע מרושע- הוא האכזר… שחידש גזירת גיוס השמד והזימה רח"ל. וזה בושה לעם ישראל שלצערינו המסיונר "גפני" גם רשע מרושע- הוא האכזר הזה… שחידש גזירת גיוס השמד והזימה רח"ל. ולצערינו הרב המסיונר המנובל העמלקי "גפני" גם רשע מרושע- הוא האכזר… שחידש גזירת גיוס השמד והזימה רח"ל. ולצערינו הרב המסיונר "גפני" גם רשע מרושע- הוא האכזר… שחידש גזירת גיוס השמד והזימה רח"ל…

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. אבל כאן זה לא רוסייה הבולשבקיט

    הם לא דמוקראטים ולא יהודים מה נשאר מהתינופת הציונית

    יוסי |
    הגב