"רוצים להתאחד או רוצים להתאבד?"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס בפתח ישיבת הסיעה למשבר המעיק על המערכת הפוליטית ואמר כי "יש עתיד היא הצ'אנס היחיד לנצח את נתניהו"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס בפתח ישיבת הסיעה למשבר המעיק על המערכת הפוליטית ואמר כי "יש עתיד היא הצ'אנס היחיד לנצח את נתניהו." לדברי לפיד, "אני אומר מפה לכל מי שרוצה שינוי ותקווה – תבחרו: אתם רוצים להתאחד או רוצים להתאבד?".

לפיד פנה בדבריו לשלח ויעלון, ואמר: "אני פונה מפה לכל מחנה המרכז. תסתכלו רגע על הימין. יש מה ללמוד ממנו. ברגע שמריחים בחירות הימין אומר דבר אחד: אני רוצה לנצח. שם הכל בצד. לא מתבכיין, לא מתלונן, הולך לנצח. זה מה שצריך לעשות עכשיו המחנה שלנו: להפסיק לבלבל לעצמו את המוח, להתאחד מאחורי יש עתיד, ללכת לנצח. אני שמעתי את כל הטענות על תקרת הזכוכית. מדובר בקשקוש של לוזרים. נמאס מהתבוסתנות. אם יש תקרת זכוכית, נשבור אותה."

 

לפיד התייחס למשבר עם חברו למפלגה יור תלם בוגי יעלון שהודיע כי יקים מפלגה חדשה, "אני שומע את כל הדיבורים על "לשים בצד את האגו." אני מודיע מפה: אנחנו סיימנו לשים בצד את האגו. שאחרים ישימו הפעם בצד את האגו. למפלגה הזו יש אגו. יש עתיד גאה בעצמה. בטוחה בעצמה. מאמינה בעצמה. אנחנו הכי מתאימים להוביל את המדינה בעת הזו."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *