לפיד על בוגי יעלון: "הוא אומר הכל – מועיל או מזיק"

ח"כ יאיר לפיד בראיון לגל"צ: "אני דווקא אוהב את בוגי יעלון, אומר את מה שהוא חושב עלי"

ח"כ יאיר לפיד, התייחס הבוקר (רביעי) לפרסום הקלטות יעלון במהדורה המרכזית בחדשות 12 שלשום, בהן יעלון טען שלפיד הוא היחיד שמעוניין ברוטציה.

בריאיון לאפי טריגר ב"בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל אמר לפיד: "בוגי אחד האנשים הישרים שאני מכיר. הוא אומר מה שהוא חושב, מזיק או מועיל.

"הוא חבר טוב ושותף אמיתי ואנחנו מסתדרים מצוין. אני אוהב שהוא אומר הכל, אבל צריך לזכור – הרוטציה הביאה 35 מנדטים והאזרחים ידעו על מי הם מצביעים כי נתניהו ואבי גבאי דאגו להזכיר שאם מצביעים כחול לבן מקבלים את לפיד.

"במגרש החלפת השלטון יש שתי מפלגות – הליכוד וכחול לבן. ברק לא יעבור את אחוז החסימה, יזרוק לפח מאה אלף קולות ויפגע במטרה שהיא החלפת השלטון", אמר לפיד. "מפני שאחרת תהיה מדינת הלכה וקיצוניות שלא יכולה לטפל במשבר כלכלי ואי אפשר לטפל בזה כשאתה מעביר תקציבי עתק לשותפים שלך".

יעלון הגיב לדבריו של לפיד זמן קצר אחרי שדיבר, בתוכנית "מה בוער". "אנחנו לא מפלגה של 'יס-מנים'", אמר יעלון. "בני גנץ הקיף עצמו באנשים דעתניים. קיבלנו החלטה ללכת יחד וכך יהיה".

כזכור, ביום שני נחשפה בחדשות 12 הקלטה בה נשמע משה בוגי יעלון, מספר 3 בכחול לבן, אומר בשיחה עם פעילים שהתקיימה בימים האחרונים כי חוץ מלפיד עצמו – כולם במפלגה מתנגדים לרוטציה.

"ברביעייה לפני כמה שבועות, אז עמדתי נאמרה, אני יכול להגיד שחוץ מיאיר לפיד שבעד הרוטציה, אף אחד לא בעדה", אומר יעלון בהקלטה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *