לפיד על החיבור עם גנץ: "הזמן יעשה את שלו"

יו"ר "יש עתיד", יאיר לפיד התייחס הבוקר בראיון לניב רסקין לפרסומים על המגעים בינו לבין הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ" "אני יכול להרים לו טלפון"

יו"ר "יש עתיד", יאיר לפיד התייחס הבוקר בראיון לניב רסקין לפרסומים על המגעים בינו לבין הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ. "גנץ איש טוב ורמטכ"ל לשעבר, גם מי שעוד לא שמע אותו מדבר מכיר את ההיסטוריה והמוניטין שלו", אמר לפיד והוסיף: "היה משהו קשה ולא מכבד בדרך שבה קיבלו אותי כשנכנסתי לפוליטיקה. הפוליטיקאים התייחסו אליי כאילו אני מנסה לגזול מהם משהו ונדרתי אז שאני לא אעשה את זה לאחרים".

על החיבור עם גנץ השיב לפיד:"אני בידידות עם בני ואנחנו מדברים. אני רוצה להקל על כולם, אני מבין את השאלה העיתונאית. אני לא מאמין שייקרו דברים לפני פברואר. יש המון מפלגות שנוצרו לפתע, חלק מהן יתפוגגו".

"אני לא צריך לקרוא פומבית", אמר לפיד, "אני יכול להרים לו טלפון. זה דברים שצריכים את הזמן שלהם. זה גם בסדר שיש לו חלום למשהו משלו והוא מאמין בדרך שלו. בסוף אתה צריך להגיע למצב שאתה ממקד את המבט בחלום שלך ובחזון שלך".

".תגובת הליכוד לדברי לפיד (הבוקר אצל ניב רסקין) על כך שיתאחד עם גנץ:האיחוד בשמאל בין גנץ ללפיד הוא לא שאלה של "אם" אלא "מתי". אם הליכוד לא תהיה המפלגה הגדולה ביותר, לא תהיה ממשלת ימין והרכבת הממשלה תוטל על גנץ-לפיד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *