לפיד על ליצמן: "כתם על הציבור החרדי"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד העניק ראיון ל'וואלה חדשות' בו התייחס להמלצת המשטרה להגיש כתב אישום כנגד יעקב ליצמן ואמר כי "לכל אדם עומדת חזקת החפות אבל זה כתם על היהדות ועל הציבור החרדי שעומד בבושה אל מול הסיפור הזה. יתברר מה שיתברר במישור הפלילי, אבל עצם הקשר תוקפי ילדים הוא מביש"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד העניק ראיון ל'וואלה חדשות' בו התייחס להמלצת המשטרה להגיש כתב אישום כנגד יעקב ליצמן ואמר כי "לכל אדם עומדת חזקת החפות אבל זה כתם על היהדות ועל הציבור החרדי שעומד בבושה אל מול הסיפור הזה. יתברר מה שיתברר במישור הפלילי, אבל עצם הקשר תוקפי ילדים הוא מביש".

לפיד סירב להביע חרטה על הסרטון השנוי במחלוקת שבו מבקש ליצמן את כל הכסף של המדינה. "אין לי על מה להתנצל – לא התכוונתי לפגוע", הוא טען. "כל מי שנעלב, תשלח אותו לראות את הסרטון ולא את מה שאומרים עליו בתקשורת החרדית. הוויכוח שלי הוא עם הפוליטיקאים החרדים, ולא עם הציבור. 99% מאלה שנעלבו לא ראו את הסרטון. אייכלר אמר שאני מזכיר לו את היטלר. זה אנשים שמסיתים שנים בתקשורת. אנשים שקוראים לי עמלק שצריך להשמיד את זרעו. על כל חרדי ששמעת נעלב, היה שצלצל אלי ואמר זה היה מצחיק והוא הבין את הבדיחה".

לפיד מודה בריאיון שאנשיו של גנץ ראו אותו בטרם הופץ אך לא זיהו את גודל המהומה שיחולל. "אני עושה סרטון ושולח אותו להנהלת הקמפיין. הם רואים אותו קודם. זה היה מצחיק, כי הסרטון שעשינו עם החרדים, הם ראו אותו, רק אף אחד לא קלט את הרעש. הוא גם רץ איזה יום שלם לפני שמישהו שם לב".

"בני ממלכתי ושקול, ואני קצת פרא אדם", הוסיף לפיד "שנינו שם, שנינו מועמדים לראשות הממשלה, אף אחד לא מסתיר אף אחד וזה טוב לנו. גם ההבדלים בנינו טובים", הוא אומר בראיון באולפן וואלה! NEWS.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לאן נעלמה הכתבה של ינקלביץ?

    את הלברטל והגברת רושגולד שמספרת על פסח עוד לא מצאתם לנכון להוריד אבל הכתבה על ינקלביץ נעלמה כל כך מהר. מעניין למה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב