לפיד תוקף את ביידן: "הנסיגה האמריקנית מאפגניסטן בוצעה בצורה שגויה"

"הנסיגה האמריקנית מאפגניסטן הייתה החלטה נכונה שבצועה בצורה שגויה", תקף לפיד

בתדרוך לתקשורת הזרה תקף שר החוץ יאיר לפיד את נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן על הנסיגה החפוזה מקאבול. "יש לנו הרכב ממשלה מעניין ועדין ופתיחת שגרירות במזרח ירושלים יכולה לפגוע בקואליציה ואני לא חושב שזה מה שהממשל האמריקני רוצה", אמר לפידו וביקר את ביידן. "הנסיגה מאפגניסטן – צעד נכון שבוצע בדרך שגויה".

"הנסיגה האמריקנית מאפגניסטן הייתה החלטה נכונה שבצועה בצורה שגויה", הדגיש לפיד. הוא אף התייחס לאפשרות שתיפתח מחדש הקונסוליה האמריקנית בירושלים, ששימשה לסיוע לפלסטינים ונסגרה על ידי ממשל טראמפ וכינה זאת "רעיון גרוע".

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הדף הלילה את הביקורת על הנסיגה האמריקנית מאפגניסטן. "זו הצלחה יוצאת דופן", אמר הנשיא האמריקני והוסיף: "לא התכוונתי להאריך את המלחמה הזאת לנצח".

"חבריי האמריקנים, המלחמה באפגניסטן הסתיימה", אמר ביידן בנחרצות בפתח הנאום בבית הלבן. "אני הנשיא ה-4 שהתמודד עם השאלה אם ומתי לסיים את המלחמה הזו. בהתמודדות לנשיאות התחייבתי בפני העם האמריקני שאסיים את המלחמה הזו וכיבדתי את ההתחייבות הזו".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לפיד ימח שמך כשנבחר ביידן אתה רקדת אתה וחבורתך חבורת הזבל ערב רב מצאצאי משת.פים לנאצים

    אז לפיד שתמות השנה אמן אתה ובנט וכל הזבלים מנגלבלט אהרון ברק מירב מיכאלי ליברמן מתן כהנא אורבך שקד וכו. פפפווועעע ימח שמכם וזכרכם אמן

    אבקי עליק לפיד המסריח |
    הגב