לפיד תוקף: "נתניהו מוביל למלחמת אחים וניסיון הפיכה"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד כינס לפני זמן קצר את ישיבת הסיעה השבועית של מפלגת תל"ם יש עתיד, שם תקף כצפוי את שארע אמש ואמר "משפט נתניהו התחיל בהסתה פרועה נגד שלטון החוק"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד כינס לפני זמן קצר את ישיבת הסיעה השבועית של מפלגת תל"ם יש עתיד, שם תקף כצפוי את שארע אמש ואמר "משפט נתניהו התחיל בהסתה פרועה נגד שלטון החוק".

לפיד הוסיף "ברגע שהוא גרר את שריו לבית המשפט. ברגע שהוא מסית בגלוי את חסידיו. ברגע שהוא מנסה להוביל אותנו למלחמת אחים – אסור שהוא ימשיך בתפקידו".

יו"ר האופוזיציה המיועד אמר "אחרי כל ההבטחות להגן על מערכת המשפט, גנץ ואשכנזי בחרו אתמול בזכות השתיקה. יש איזה שהוא עקרון שאתם כן מוכנים להלחם עליו?".

לסיום הוסיף "מדינת ישראל בסכנה. לא מבחוץ – מבפנים. לא מלמטה – מלמעלה. מראש הממשלה, מהשרים. ישראל השתנתה אתמול. היא כבר לא תהיה אותה מדינה. ראש הממשלה מכהן הועמד אתמול לדין. משפטו לא התחיל בהצגת ראיות. משפטו התחיל בהסתה פרועה נגד שלטון החוק. נגד בתי המשפט. הוא עמד מול בית המשפט והסית. זה ייגמר באלימות. הוא יודע שזה ייגמר באלימות. לא אכפת לו".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אינני מבין איך הסמולנים גרים בארץ הקדושה נושמים האויר הקדוש בארץ אוכלים שותים לועסים ובולסים פריה וגפנה ובכל זאת בועטים באלוהי ישראל בדת ישראל בעם ישראל. או שהם גויים דוברי עברית או שהם פשוט לא למדו ההיסטוריה של עם ישראל כל מי שלמד ההיסטוריה של עם ישראל לבו אש לטובת כל עם ישראל שופטי ישראל הסתכלתם במראה היום יצאתם פעם לשוק העיר ראיתם איך העם מתעב אתכם. זה חיים זה? מה כסף עושה אתכם מאושרים? מה שוה כסף כשאתה כמו ערפד בציבור הם השופטים אינם אחים שלנו אלא שטנים ממש כך

    אינני מבין איך הסמולנים גרים בארץ הקדושה נושמים האויר הקדוש בארץ אוכלים שותים לועסים ובולסים פריה וגפנה ובכל זאת בועטים באלוהי ישראל בדת ישראל בעם ישראל.
    או שהם גויים דוברי עברית או שהם פשוט לא למדו ההיסטוריה של עם ישראל
    כל מי שלמד ההיסטוריה של עם ישראל לבו אש לטובת כל עם ישראל
    שופטי ישראל הסתכלתם במראה היום יצאתם פעם לשוק העיר ראיתם איך העם מתעב אתכם. זה חיים זה? מה כסף עושה אתכם מאושרים? מה שוה כסף כשאתה כמו ערפד בציבור
    הם השופטים אינם אחים שלנו אלא שטנים ממש כך

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב