"לצערי זה לא הביא להמוני הרוגים": הדיווח הטיפשי שהביא את ערוץ 20 לפטר את קובי פינקלר

"רקטה אחת נופלת במגרש כדורגל בישוב ערבי גדול. לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם", כך דיווח אתמול הכתב הצבאי של הערוץ- קובי פינקל.דיווח מיותר שגרם לפיטורו

"רקטה אחת נופלת במגרש כדורגל בישוב ערבי גדול. לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם", כך דיווח אתמול הכתב הצבאי של הערוץ- קובי פינקלר ערוץ 20, הידיעה עצמה נבלעה אי שם, אבל אחד מכתבי השמאל שבדיוק צפה בערוץ נטול הרייטינג, הפיץ את הסרטון בטוויטר וגרם לסערה רבה שבסיומה פוטר פינקלר מהערוץ שמייצג את הימין בישראל.

בערוץ 20 הודיעו  על פיטורי פינקלר, כי "הנהלת ערוץ 20, רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות."

ערוץ 20 במופע איימים חריג אפילו ביחס לעצמו בדיווח על הירי מלבנון והרקטה שנפלה באזור שפרעם:

"(רקטה) אחת נופלת במגרש כדורגל בישוב ערבי גדול. לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם".

למקרה שתהיתם, הדיווח הוא של הכתב הצבאי של הערוץ- קובי פינקלר

(וריקלין בתגובה- עובר לשאלה הבאה) pic.twitter.com/sFOmkTiOMT

— Noa Shpigel (@NoaShpigel) May 19, 2021


רועי שרון, הכתב הצבאי הגן על פנקלר וכתב: "שם נפשי בכפי, אבל מהיכרות אישית עם קובי פינקלר אין לי ספק שהוא לא באמת היה שמח שייהרגו ערבים בשפרעם. הוא חשב שזה משעשע להגיד את זה כי התרשם שצופים שונים ומנהלים שונים בערוץ 20 יאהבו לשמוע את זה".

אחמד טיבי צייץ בטוויטר וכתב: "הכתב הצבאי בערוץ 20: ״רקטה נפלה במגרש כדורגל בישוב ערבי( שפרעם) ולצערי הרב לא הביא להמון הרוגים שם״. כך אמר. תארו לעצמכם שפוראת נסאר(12) או עלי מוגרבי (13) או סולימאן מסוודה(11) היו אומרים משהו קרוב לזה?".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *