"לקיים סדנאות היכרות לשוטרים בשטח עם ילדי החינוך המיוחד"

על רקע פרסום הסרטון המלא של הכאת הילד המיוחד בידי שוטרים בירושלים, קרא ח"כ יצחק פינדרוס למשטרת ישראל, לקיים הפקת לקחים מערכית

על רקע פרסום הסרטון המלא של הכאת הילד המיוחד בידי שוטרים בירושלים, קרא ח"כ יצחק פינדרוס למשטרת ישראל, לקיים הפקת לקחים מערכית. ביום כיף לעשרות ילדי החינוך המיוחד שהתקיים בל"ג בעומר בפארק קיפצובה מטעם ארגון 'נותנים' המפעיל ימי כיף לילדים מיוחדים, אמר חבר הכנסת: 'אני קורא למשטרת ישראל לקיים סדנאות היכרות לשוטרים בשטח עם ילדי החינוך המיוחד. מי שנפגש עם הילדים הללו ורואה אותם מקרוב את השמחה שלהם ואת ההתנהגות הייחודית שלהם, ברור שידע להגיב באופן יותר מיטבי במקרים שבהם יש התקלות בין שוטר או כל גורם אכיפה לילד או נער מיוחד'.


חבר הכנסת הרב יצחק פינדרוס התפעל לראות את שמחתם של הילדים שנהנו משלל חוויות ואטרקציות ביום כיף בפארק השעשועים קיפצובה. חבר הכנסת הודה באופן אישי לצוות המתנדבות שלמרות החום הכבד הגיע לסייע לילדים המיוחדים.
ביום הכיף אותה קיים ארגון 'נותנים' השתתפו למעלה מ-100 ילדים מיוחדים מהעיר מודיעין עילית והסביבה. ארגון 'נותנים' מקיים לאורך כל ימות השנה ימי כיף בחנוכה, ל"ג בעומר וימים נוספים בהם לא מתקיימת מסגרת לימודית בחינוך המיוחד. כמו כן דואגים מתנדבי הארגון לאירוח ילדים בשבתות ובחגים על מנת לאפשר להורים לנוח ולהחליף כוחות.
הארגון עומד תחת נשיאותו של מרן שר התורה הגאון הגדול רבי חיים קנייבסקי שליט"א, ובתמיכתם ועידודם של רבני העיר מודיעין עילית.
ראש עיריית מודיעין עילית הרב יעקב גוטרמן ציין כי עיריית מודיעין עילית מעמידה לרשות הילדים בעלי הצרכים המיוחדים סל שירותים מלא. עם זאת הדגיש כי יש להגדיל את הקצאת המשאבים לטובת החינוך המיוחד החרדי.

במהלך יום הכיף שהו הילדים בפארק השעשועים הענק בליווי מתנדבות שהפעילו את הילדים וחילקו להם ארוחות והפתעות. בעקבות התחזית על השרב הכבד הצטיידו המתנדבות בציוד מתאים הכולל שתיה קרה כובעי שמש מותאמים לילדים ועוד. כמו כן קיבלו הילדים לווי צמוד של צוות רפואי.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. טעות

    אין זה עניין לילדי חינוך מיוחד אלא זה רק סימפטום קטן מתוך בעיה כללית: אלימות המשטרה. הפעם המקרה מזעזע בגלל שהנפגע אוטיסט, אבל ערכית אין זה משנה אם הנפגע אוטיסט או בריא, אם הוא מוכה לשוא יש עוולה, וזאת הבעיה. לא סיורים בבתי חינוך יעזרו, ולא סיורים בישיבות יעזרו שלא יכו בני ישיבות, ולא סיורים בהתנחלויות יעזרו למנוע אלימות כלפי מתנחלים, אלא צריך להגביר אכיפה כלפי השוטרים, שידעו שמי שפועל באלימות בלתי מוצדקת יושעה מתפקידו לאלתר, ויקבל קנס.

    שלום |
    הגב