לקראת הכרעה: גנץ נפגש עם ליברמן

לפני זמן קצר החלה פגישת יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ ויו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן בכפר המכביה ברמת גן. במקביל, נפגש גנץ עם חברי הכנסת המורדים

לפני זמן קצר החלה פגישת יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ ויו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן בכפר המכביה ברמת גן.

במקביל, גנץ נועד גם עם חברי הכנסת המתנגדים להיכנס יחד עם הערבים האוזר והנדל. בכחול לבן לא מאמינים שהם יהיו אלה שימנעו את הקמת הממשלה אבל ליברמן לא משוכנע שלא יתגלו בקיעים בכחול לבן ולכן הפגישה הזאת תהיה מכרעת. עם זאת, ישנם דיווחים על כך שהנדל והאוזר מתנגדים להיכנס לממשלה.

שר הביטחון נפתלי בנט הביע התנגדות להיכנס לממשלה עם הערבים במידה ויודח נתניהו. :שמעתי שהתכנית של כחול לבן נקראת ״גשר לאחדות״:יקימו ממשלת מיעוט בקולות תומכי מחבלים,ואז בשלב שני יקראו למפלגות הימין להיכנס פנימה, כדי ״להציל את ישראל״. שכחו מזה".

בנט הבטיח: "ימינה לא תיכנס לשום ממשלה שנולדה בחטא של קולות תומכי המחבלים ברשימה המשותפת. אות קלון יוטל על מקימי ממשלה זו."

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא לחנם הלך זרזיר אצל עורב, אלא מפני שהוא מינו - כמ"ש "מָצָא מִין אֶת מִינוֹ" *עורב הוא עוף טמא* הקומוניסטים הטמאים, עלולים להרבות את המכשולים.

    לא לחנם הלך זרזיר אצל עורב, אלא מפני שהוא מינו –
    כמ"ש "מָצָא מִין אֶת מִינוֹ"
    *עורב הוא עוף טמא*
    הקומוניסטים הטמאים, עלולים להרבות את המכשולים.

    הקומוניסטים הטמאים, עלולים להרבות את המכשולים. |
    הגב