לקראת הסכם עם איראן: גנץ נפגש עם סגנית הנשיא

שר הביטחון, בני גנץ לסגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס: "חשוב שבכל הסכם עם איראן תהיה הקפדה על הפיקוח של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית לרבות המשך החקירה והיעדר סגירה של התיקים הפתוחים"

על רקע הפרסומים כי איראן קרובה להסכם גרעין עם המעצמות, שר הביטחון בני גנץ נפגש הערב (שבת) עם סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס.

בסיום הפגישה כתב שר הביטחון בחשבון הטוויטר שלו: "קיימתי הערב פגישה חשובה וטובה עם סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס, שהתמקדה בקשרים האסטרטגיים ושיתוף הפעולה בין המדינות שתורם לביטחון האזור ולביטחונה של ישראל. אמרתי לסגנית הנשיא, שאני מודה לארה"ב ולנשיא ביידן על המחויבות למנוע מאיראן נשק גרעיני, ושיש חשיבות, שבכל הסכם עם איראן תהיה הקפדה על הפיקוח של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית לרבות המשך החקירה והיעדר סגירה של התיקים הפתוחים.

"בנוסף, הודיתי לה על הסיוע של ארה"ב לשמירה על היציבות באזור מול התוקפנות שאיראן מגלה בו בעצמה ובאמצעות שלוחיה. עוד דנו בצורך לפתח את הסכמי אברהם, במצב באוקראינה, ובהכרח להמשיך ולחזק את הצעדים בוני האמון עם הפלסטינים. בהקשר זה, עדכנתי אותה בשורת צעדים שבכוונתי לנקוט בתקופה הקרובה בכדי לחזק את שיתוף הפעולה עם שכנינו בתחומים הכלכליים והאזרחיים.", הוסיף גנץ.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *