לקראת מלחמה? חטיבת גולני קיבלה הוראה לרדת לדרום

המתיחות בדרום: חטיבת גולני קיבלה הוראה להיערך לירידה לדרום הארץ

המתיחות בדרום: חטיבת גולני קיבלה הוראה להיערך לירידה לדרום הארץ, כך דיווח הלל ביטון רוזן מערוץ 20. על פי מספר מקורות עזתים המשך ירי הרקטות מרצועת עזה צפוי להמשך גם הלילה – עוד נמסר כי הפלגים בעזה מסתכנים בסבב לחימה של מספר ימים מול ישראל. הכתב הצבאי צחי דבוש דיווח הערב כי בפיקוד הדרום אווירת ערב מבצע צבאי. ממתינים בדריכות להחלטת הקבינט ונערכים להזרמה של כוחות גדולים של צה״ל לגזרת עזה.

העיתונאי שמעון ריקלין, מקורבו של נתניהו רמז על אפשרות להסלמה ביטחונית מי שחושב. שאוייבי ישראל. לא ינסו לנצל את הכאוס הפוליטי בישראל שיוצרים כל חסרי האחריות.טועה", כתב בטויטר.

שר הביטחון גנץ קיים אתמול הערכת מצב עם בכירי מערכת הביטחון- הורה להמשיך במוכנות הכוחות והעורף לאפשרות של הסלמה בעקבות ירי 40 רקטות לעבר יישובי הדרום. בנתיים נתניהו הורה שלא להגיב לירי, אך ייתכן כי תגובה תגיע במועד המתאים לישראל.

שר הביטחון, בני גנץ, סיים כעת הערכת מצב בקריה בתל אביב, בהשתתפות הרמטכ”ל רא”ל אביב כוכבי, ראש השב”כ נדב ארגמן, ראש אמ”ץ אלוף אהרון חליוה, ראש אמ”ן אלוף תמיר הימן, ראש אגא”ס אלוף טל קלמן ובכירים נוספים בצה”ל ובמערכת הביטחון.

גנץ הדגיש בסיום הערכת המצב את החשיבות של מוכנות הכוחות והתוכניות למקרה של הסלמה וכן את שימור הקשר עם המועצות בעוטף עזה והיערכות העורף. גנץ הדגיש כי המסר כלפי הפלסטינים הוא שישראל מכבדת את חופש הפולחן לכל אחד ותעשה את מה שנדרש בכדי להגן על אזרחיה מול כל תוקפנות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *