לקראת רוטציה? יענקי קנייבסקי נפגש עם גנץ

נכדו של הרב קנייבסקי נועד היום לפגישה עם יו"ר כחול לבן גנץ והביע תמיכה בהצעת נתניהו שיכהן ראשון ברוטציה בממשלת הימין עם כחול לבן.

יענקי קנייבסקי, נכדו של הרב קנייבסקי נועד היום לפגישה עם יו"ר כחול לבן גנץ והביע תמיכה בהצעת נתניהו שיכהן ראשון ברוטציה בממשלת הימין עם כחול לבן.

על פי הדיווח של יקי אדמקר בוואלה חדשות, יענקי קנייבסקי אמר לגנץ כי לציבור החרדי יש "חוב מוסרי כלפיך ותמיכה רחבה במהלך האמור. אנו מבינים כי אינך מעוניין לתת אשראי לנתניהו בשל קרעי האמון, עלינו לפעול יחד בשיתוף פעולה".

יענקי הוסיף כי לציבור החרדי היכרות רבת שנים עם גנץ, ולדבריו, החרדים מוקירים ומעריכים את יושרו ואמינותו ודאגתו לכלל עם ישראל. לדבריו, "יש להקים ממשלה שתייצג את כולם תוך התחשבות בציבור וכמיליון האזרחים שתמכו בדרכה של הליכוד"

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה לבני גנץ לפני יומיים, והשניים שוחחו טלפונית על האפשרות להקים יחד ממשלה שבה גנץ ראש ממשלה ראשון למשך שנה, אח”כ נתניהו יכהן במשך שנתיים ואז גנץ שנה נוספת, כך דיווחה דפנה ליאל בחדשות 12.

גנץ ישאר בתפקיד שר הביטחון ונתניהו בבלפור. גנץ אמר לנתניהו שהוא לא רואה לכך היתכנות. נתניהו מחפש מועמד אחר שיהיה ראשון ברוטציה שיהיה מקובל על כל השותפים. גנץ הוא בהחלט אחת האפשרויות. צריך לזכור כי גם אם ביבי מאוד רוצה שגנץ יהיה ראש ממשלה הוא צריך לגנוב 3 עריקים מימינה או מתקווה חדשה כדי להגיע ל-61.

יועץ התקשורת אבי בניהו חשף היום כי נתניהו הציע גם לסער רוטציה בראשות הממשלה כאשר סער יקבל את השנה הראשון ונתניהו את היתר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *