לראשונה בהיסטוריה: הילולת רבי מאיר בעל הנס תתקיים השנה ללא קהל

אירועי ההילולה יועברו בשידור חי באתר האינטרנט ובדף הפייסבוק של מוסדות רבי מאיר. מנכ"ל מוסדות רבי מאיר בעל הנס "אני מבקש מהציבור היקר, למען בריאותכם ובריאות הסובבים אתכם, הימנעו מהגעה למתחם הקבר. בשנה הבאה בע"ה נחזור לחגוג ביחד"

בשל משבר מגיפת הקורונה שעדיין פוקד אותנו, לראשונה בהיסטוריה, אחרי מסורת של 150 שנה, לא תתקיים הילולת רבי מאיר בעל הנס בטבריה עם קהל.
הדבר נכפה על ידי המארגנים כחלק בלתי נפרד מההגבלות של ממשלת ישראל, על מנת למנוע התקהלויות ומתוך מטרה לשמור על בריאות הציבור.
יצוין כי מידי שנה פוקדים את אירועי ההילולה למעלה מ-100,000 אנשים.

לצד ההגבלות שהוטלו, ההילולה שאמורה להתקיים השנה ביום חמישי בערב וביום שישי, תועבר בשידור ישיר באתר האינטרנט ודף הפייסבוק הרשמי של מוסדות רבי מאיר בעל הנס. ביום חמישי בערב תבוצע הדלקת המדורה המסורתית וביום שישי ינעימו אמנים ופייטנים רבים בקולם לכבודו של רבי מאיר בעל הנס, זאת במסגרת תכניתו של ירון אילן, שתשודר בשידור חי בערוץ 24.

מנכ"ל מוסדות רבי מאיר בעל הנס יוסי נבעה אמר: "זה בהחלט לא המצב האידיאלי שבו רצינו לקיים את ההילולה לכבודו של התנא הקדוש, שהיא רגע השיא שלנו במהלך השנה, אבל אנו מחויבים לנהוג על פי הנהלים וכך נעשה. אני מבקש מהציבור היקר, בכל לשון של בקשה, למען בריאותכם ובריאות הסובבים אתכם, אנא הימנעו מהגעה למתחם הקבר. אנו נעביר את כל אירוע ההילולה בשידור ישיר למענכם ובשנה הבאה בע"ה נחזור לחגוג ביחד".

שירות נוסף ומיוחד שמעניקים במוסדות רבי מאיר, בגלל הגבלות הקורונה: הציבור יוכל לשלוח בקשות להדלקת נרות אישיים והם יודלקו על ידי נציגי המוסדות, כל זאת ללא עלות. הדרכים לשליחת ההודעה הן באמצעות הטלפון, אתר האינטרנט ודף הפייסבוק. טלפון: 1-800-800-991 וואטצאפ: 058-6848840

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *