לראשונה בישראל: חברת האשראי מקס תפעל גם כסוכנות ביטוח

"יש למהלך הזה יכולת לקדם תחרות אמיתית לטובת ציבור המבוטחים"

לראשונה ניתן רישיון לחברת כרטיסי אשראי לפעול כסוכנות ביטוח. חברת "מקס" הינה חברת האשראי הראשונה אשר קיבלה את ההיתר וזאת למרות ההתנגדות של סוכני הביטוח והצעת החוק שהגיש לאחרונה ח"כ מיקי זוהר במטרה לסכל את התוכנית של חברות כרטיסי האשראי לשווק ביטוחים.

נשיא לשכת סוכני הביטוח מסר בתגובה: "ההחלטה לא הפתיעה, השימוע ושאר התהליכים שנעשו מטעם הרשות היו רק למראית עין. הציבור יפגע באופן חד משמעי וזאת אמרו לו גם מובילי הדעה בישראל וגם נבחרי הציבור. עודף הסמכויות המצויות בידי ממונה צריכות להדאיג כל אזרח. אבל לכן אנחנו לא נעצור כאן ונעבור לשלבים הבאים של המאבק. עוד רחוקה המילה האחרונה בנושא".

חברת מקס תתחיל לספק את שירותי הביטוח בשבועות הקרובים. בשלב הראשון, סוכנות הביטוח לא תוכל לשווק מוצרים בתחום חיסכון ארוך טווח וביטוחי בריאות, למעט ביטוח נסיעות לחו"ל. בנוסף, עד לתחילת פעילותה במודל של סוכן אובייקטיבי, הסוכנות לא תוכל להשתמש במידע הקיים בחברת מקס פיננסים, למעט פרטי לקוח.

סוכנות הביטוח תתמקד בענפי הביטוח הכללי וביטוחי הנסיעות לחו"ל. השירותים יאפשרו ללקוחות ליהנות ממגוון רחב של מוצרי ביטוח שיותאמו לצרכיהם האישיים ובכך ליצור ערך למבוטחים, תוך הפחתת העלויות למבוטחים וחווית שירות גבוהה.

הממונה על שוק ההון, ד"ר משה ברקת, מסר: "אנו מאמינים שיש למהלך הזה יכולת לקדם תחרות אמיתית לטובת ציבור המבוטחים. כניסתן של חברות כרטיסי האשראי תוביל להערכתנו להגברת התחרות בענף הביטוח, לקידום החדשנות ולשיפור בשירות הניתן למבוטחים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *