מאגר חברות הזנק בתחום האגרוטק

במטרה לקדם את תעשיית האגרוטק הצעירה במגזר החקלאי ולעודד משקיעים פוטנציאליים להשקיע בחברות הסטארט-אפ הישראליות הפועלות בענפי החקלאות, משרד החקלאות הקים מאגר של המצטיינים מחברות סטארט-אפ, בהליך תחרותי, בו נבחרו 32 החברות המובילות שהציעו את המוצרים הטובים ביותר, תוך בחינת כלל ההיבטים.

רשימת החברות המצטיינות תהיה זמינה באתר משרד החקלאות, ובפרט עבור משקיעים פוטנציאליים מהארץ ומהעולם. החברות המצטיינות ובעלות הפוטנציאל חולקו ל-11 נושאי משנה נבחרים בתחומי החקלאות, ביניהם: ביוטכנולוגיה, רובוטיקה ומיכון, הגנת הצומח, מערכות עסקיות לחקלאות, חקלאות ימית, בעלי חיים, תוכנות וסנסורים, פתרונות IT ועוד. למשרד החקלאות מגיעות משלחות מדעיות ועסקיות, שרי חקלאות ואוצר של עשרות מדינות המתעניינות בדור הבא של החקלאות הישראלית ובפיתוחים שיש בהם כדי להשפיע על העולם. משרד החקלאות יציג את הנבחרות שנמצאו כפורצות דרך בפני המשלחות העסקיות והממשלתיות שבאות למשרד החקלאות.

בין החברות שנבחרו ניתן למצוא את חברת "טרליס" המספקת מעקב וחיזוי אחר שרשרת האספקה של הפירות והירקות, משלב השדה ועד למדף בסופר; חברת "קרופקס" שמסייעת לחקלאים ברחבי העולם לחסוך בעלויות מים, תוך ניתוח אוטומטי של כמות המים המדויקת הנדרשת בחלקים השונים בשדות הגידול, המבוססים בין היתר על מבנה הקרקע ומידת הלחות; חברת "גראונדוורק אג-ביו" המפתחת מוצר המבוסס על פטריה כתוסף משפר ומחזק את הצמח; וחברת "אגרינת" המפתחת חיישן לזיהוי מזיקים על העץ.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *