לראשונה מאז כניסתו לתפקיד: שגריר ארה"ב בישראל ערך סיור בבני ברק

כשבוע וחצי לאחר שנכנס לתפקידו, ערך היום שגריר ארה"ב בישראל, תומאס ריצ'רד ניידס ביקור בעיר בני ברק וסייר ברחובות העיר יחד עם רה"ע הרב אברהם רובינשטיין

כשבוע וחצי לאחר שנכנס לתפקידו, ערך היום שגריר ארה"ב בישראל, תומאס ריצ'רד ניידס ביקור בעיר בני ברק וסייר ברחובות העיר יחד עם רה"ע הרב אברהם רובינשטיין. במהלך הביקור קיבל השגריר ניידס מרה"ע סקירה על העיר, על תנופת ההתחדשות העירונית ותנופת בנייה, לצד שמירה על אורח החיים החרדי. בביקור השתתפו גם חברי הכנסת הרב מאיר פרוש והרב יצחק פינדרוס. השגריר גם ביקר בבתי גדולי ישראל בבני ברק.

רה"ע הציג בפני השגריר את תוכניות הפיתוח של שכונות המגורים חדשות בצפון העיר שיכללו כ-3000 יחידות דיור, התקדמות עבודות הרכבת הקלה בעיר ומתחם העסקים BBC שמושך אליו חברות הייטק ופיננסיים.

מטבע הדברים, פרק נכבד בשיחה בין רה"ע והשגריר, עסק במגפת הקורונה. ראש העיר סקר את הפעילות הענפה של העירייה במאבק נגד נגיף הקורונה. הרב רובינשטיין ציין כי העיר בני ברק בתחילת המגיפה סבלה ממקדם הדבקה גבוה שתפס כותרות והיה בלב הסיקור התקשורתי. בזכות עבודה מאומצת ופורצת דרך של עובדי העיריה, חלה ירידה דרמטית במספר הנדבקים בעיר והגרפים הראו על ירידה מובהקת בתחלואה. הנתונים הללו הגיעו בעקבות התגייסות מוצלחת של כלל גורמי העירייה, שפתחה חמ"ל יעודי להתמודדות עם המשבר והובילה קו אחיד ונוקב לאורך כל התקופה. כך לדוגמא הובילה בני ברק את מגמת ההתחסנות, שהפכה למודל חיקוי בקרב ערים נוספות.

ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין סיכם את הביקור ואמר: "שמחתי לארח את מר ניידס שגרירה של מלכות החסד – ארצות הברית, ולהציג בפניו את השינויים הרבים שמתרחשים בימים אלו בעיר שכוללים תהליך של פריחה והתחדשות עירונית. כבוד הוא לנו, שאת ביקורו הראשון ברשות מקומית בישראל, בחר השגריר לעשות בבירת היהדות החרדית. הדגשתי בפני השגריר עד כמה חשוב לנו שימור וחיזוק הקשר עם יהדות התפוצות ויהדות ארה"ב בפרט. אנו נמשיך לשמור על קשרים הדוקים עם מנהיגי העולם ולשמש כעיר יהודית, חזקה ומובילה בישראל".

צילומים: שוקי לרר

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *