עדכון פרטי חשבון החשמל באמצעות הקלקה פשוטה

מעבר דירה כרוך בלא מעט סידורים, בעיות, תיאומים ועוד, בעיקר בתקופה זו בה מעבר דירה הוא מנת חלקם של סטודנטים הנערכים לקראת פתיחת שנת הלימודים ובירוקרטיה לא תמיד בראש מעייניהם.

לכבוד עונת המעברים, חברת החשמל משיקה שירות דיגיטלי המאפשר לבצע מעבר דירה, החלפת שם לקוח ועדכון חשבונות החשמל בקליק אחד, מהיר וללא צורך בקבלת שירות מנציג לקוחות, או הגעה למשרדי החברה.

מדובר בשירות הניתן באתר החברה באינטרנט או באפליקציה, המאפשר בלחיצת כפתור, סגירת חשבון בדירה , כולל הפקת חשבון חשמל והעברת בעלות על חשבון החשמל בדירה החדשה מבלי לשוחח עם נציג שירות ומבלי להגיע למשרדי החברה.

מנתוני החברה, כ 8% מהשיחות למוקד השירות הן שיחות הנוגעות להחלפת בעלות בדירה והשירות החדש ייתן מענה מידי ללקוחות, ויאפשר להם לבצע פעולות בכל שעות היממה.

במקביל, חברת החשמל ממשיכה לפתח לרשות לקוחותיה שורה של כלים נגישים לביצוע פעולות באופן עצמאי, אשר יקלו ויוסיפו עוד אפשרויות לקבלת שירות במגוון נרחב של נושאים ללקוחות.

עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל: ״על מנת לפשט את התהליך ולהקל על לקוחות החברה, יצרה החברה פלטפורמה המאפשרת ללקוחותיה מעבר דירה קל ,נעים ונטול בירוקרטיה. זהו רק אחד מהתהליכים הרבים העוברים על החברה בעקבות יישום הרפורמה אותה אישרה המדינה ביוני, שנה שעברה" .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *