לשכת ראש העירייה הגישה תביעת דיבה נגד יעקב וידר

הבוקר, באופן חריג מאוד, הגישה לשכת ראש עיריית בני ברק תביעת דיבה נגד חבר מועצת העיר בני ברק ויו"ר סיעת הליכוד, יעקב וידר, על סך 300 אלף שקלים.

הבוקר, באופן חריג מאוד, הגישה לשכת ראש עיריית בני ברק תביעת דיבה נגד חבר מועצת העיר בני ברק ויו"ר סיעת הליכוד, יעקב וידר, על סך 300 אלף שקלים.

התביעה עוסקת בשורת טענות חמורות שהעלה וידר במועצת העיר בהקשר של שימוש בכספי הציבור. וידר דרש לפתוח בחקירה מקיפה בנוגע לחשדות שהעלה אך הקואליציה העירונית הפילה את ההצעה וכעת הגיבה גם בתביעה.

וידר נבחר גם ליו"ר ועדת הביקורת של עיריית בני ברק, נחשב ללוחם במה שהוא מגדיר "השחיתות העירונית" ומאתגר באופן קבוע את הקואליציה העירונית העצומה המורכבת מסיעות אגודת ישראל, דגל התורה וש"ס.

יצוין כי זהו אירוע תקדימי שבו עירייה תובעת את אחד מנבחרי הציבור הבכירים בה על פעולות שביצע מתוקף תפקידו.

וידר מסר בתגובה: "הם מ-פ-ח-ד-י-ם! אחרי ששלחו מכתבים זועמים לכל העולם, הבוקר עסקני העירייה הגישו נגדי גם תביעת השתקה לבית המשפט. עשרות שנים הם עשו מה שבא להם בכספי ונכסי הציבור אבל מאז שהציבור שלח אותי למועצת העיר ולועדת הביקורת נהיה להם קשה יותר ויותר, וטוב שכך. אני לא מפחד מהם. אמשיך לייצג את התושבים ולהאבק נגד השחיתות ועכשיו נוכיח את האמת גם בבית המשפט וננצח אותם גם שם".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חבל שאתה לא נכנס בהם בקשר לסמינרים. היה לך המון תומכים. זה משאב ציבורי שמחלקים לפי מחיצות גזעניות.

    אין אף אחד בעירייה שעושה סוף לגזל הציבורי. כאשר עיקר המשאבים לוקחים דווקא אלו שמקבלים הנחות גדולות בארנונה ודי למבין..

    הני |
    הגב