לתשובה הזו לא ציפו במס הכנסה

תשלומים שהועברו בהעברות בנקאיות לא נרשמו בספרי העסק

פקיד שומה כפר סבא ערך לאחרונה מבצע מס הכנסה שהתרכז בערים כפר סבא, הוד השרון ורעננה. במהלך המבצע, שהתרחש ביום שישי, נבדקו עסקים בתחום המסחר והשירותים לרבות רופאי שיניים, ירקנים, משתלות, מגדלי ומוכרי תותים, פרחים, אטליז, מספרות, מכוני יופי, וטרינרים ועוד.

ביום המבצע נערכו ביקורות ב-28 בתי עסק, ונמצא כי 10 מתוכם לא רשמו הכנסות כחוק. בין העסקים שנבדקו, הגיעו המבקרים למכולת בהוד השרון, שם מצאו אי רישום של תשלומים. כמו כן, עלה כי קניית ביקורת סמויה שנעשתה במקום לא נרשמה גם היא. כשנשאלה בעלת המקום מדוע לא רשמה את התשלומים ענתה: " אין לי מה לומר, אני בסערת רגשות".

בביקורת אחרת, בחנות הדפסות ברעננה, נמצאו העברות בנקאיות שונות שהועברו לחשבון העסק בסכום כולל של 14,780 ₪ שלא נרשמו בספרי החשבונות. בנוסף, הכנסות נוספות על סך כ-4,000 ₪ שהתקבלו באמצעות אפליקציית 'ביט', לא נרשמו גם הם בספרי העסק. הסברו של בעל המקום: "לוקח לי שבוע לעשות את הסדר בחשבון הבנק אני קודם כל מטפל בלקוחות". במכון פיזיותרפיה בעיר, עלה כי תשלומים שהועברו בהעברות בנקאיות לא נרשמו בספרי העסק, וכי בעל המקום כלל לא מנהל ספר הזמנות. כשנשאל על כך על ידי המבקרים ענה: "לא ידעתי שאני צריך לנהל ספר הזמנות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *