מאבק משגיחי הכשרות עולה שלב

המאבק נגד רפורמת הכשרות של מתן כהנא מגיע לחדרי החדרים של ההסתדרות

ח"כ אוריאל בוסו מי שמונה ע"י יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי לטפל בסוגיית משגיחי הכשרות נפגש היום עם יו"ר ההסתדרות ארנון בן דוד יחד עם ח״כ חיים ביטון ויו"ר ש"ס בהסתדרות דני סיידה.

ח"כ בוסו ציין בפגישה עם המשגיחים: "לפני מספר שבועות יזמתי בכנסת דיון סביב סוגיית המשגיחים שהם הנפגעיים המרכזיים "רפורמת הכשרות מציבה סכין על צווארם של לפחות 4,000 עובדים במדינת ישראל. יש בערך 328 עובדים במועצות הדתיות שנותנים היום כשרות, הם עובדי מדינה לכל דבר. כמו כן, יש 1,500 שעובדים ברשתות שיווק ובבתי מלון, ועוד כ-2,500 משגיחי כשרות שמועסקים תחת עסקים כאלה ואחרים ממפעלים גדולים ועד קיוסקים קטנים."

בוסו הדגיש שהרפורמה תיכנס לתוקף פרנסתן תהיה בסכנה, שלא נרדמות בלילה. אף אחד, לא משרד האוצר ולא המשרד לשירות הדת, לא מדברים איתם.

בוסו סיים את דבריו ואמר: "אני באתי לכאן לבית של העובדים לצעוק את צעקתם של משגיחי הכשרות. אנו מבקשים שלפחות הזכויות הסוציאליות של העובדים יישמרו" ולשם כך נשלחתי לכאן ע"י יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי שהנושא הזה קרוב לליבו כבר תקופה ובידכם כל הנהגת ההסתדרות להביא את המשענת עבור המשגיחים ומשפחותיהם הם חלק ממכם בדיוק כמו שאר הוועדים והגופים הם מנהלים מאבק ואסור שקולם יהיה בודד, בוסו הודה ליו"ר ההסתדרות אמנון בן דוד שנכנס לעובי הקורה, שמע את הדברים והבטיח לטפל יחד עם הצוות בהסתדרות לרווחתם של משגיחי הכשרות."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *