מאוחר מידי? האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק הזהיר את חסידיו לא לצאת מהבית

האדמו"ר שחסידיו מתגוררים במאה שערים ובבית שמש יצא היום בשורה של הנחיות קפדניות לחסידיו, לאחר שההנחיות הוחמרו ואי הציות למשרד הבריאות גבר בשכונות הללו

האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א שחסידיו מתגוררים בבית שמש ומאה שערים בירושלים, כאשר בשכונות הללו בוצעו הפרות סדר רבות, וחוסר משמעת להנחיות משרד הבריאות, יצא היום באזהרה לחסידיו נוכח המצב הנוכחי "לא עלינו היום המצב שאף אחד לא יודע מה יהיה בעוד שעה ואף אחד לא יודע מה יביא היום המחר – כל הקהל חי בפחד נורא – יש להישמר בזמן זה – יש להשתדל ללמוד יותר תורה" אמר האדמו"ר בהקלטה שפורסמה ברשת.

האדמו"ר הוסיף ואמר "אומרים שאסור להתפלל בציבור בגלל סכנה – אז אסור לעבור על הוראה זו ואין להתחכם ע"כ ולא לחשוב להחמיר על עצמו. יש לשמוע לדעת תורה בעולם וחייבים לעשות כדעת תורה ולא להחליט לבד – ואם יש שעת סכנה אין ברירה ויש לקבל דעת תורה".

האדמו"ר הורה לחסידיו "יש להישאר בבית לבד בפרט כשיש שעת סכנה גם לגבי התפילות וגם לענין המקוה, בפרט כשיש שעת חשש לסכנה, יש לקיים דעת תורה וההוראות ע"כ. יש לשבת בבית לבד! וכשיושבים בבית לבד, יש יותר זמן שהשם ישמור ויציל יש להיזהר לא להסתכל בכלים הטמאים כי זה מביא ל"ע חרון אף גדול.

לסיום הוסיף כי "יש להשתדל ולהשפיע לעשות פעולות טובות, להכניס לילדים יראת שמים ולהכניס בהם לימוד התורה לנצל כל רגע לכך. זה יהיה רווח גדול".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נַחֲמוּ נַחֲמוּ עַמִּי יֹאמַר אֱלֹקיכֶם עָלָה מָוֶת בְּחַלּוֹנֵינוּ.

    נַחֲמוּ נַחֲמוּ עַמִּי יֹאמַר אֱלֹקיכֶם
    עָלָה מָוֶת בְּחַלּוֹנֵינוּ: – בואו ונבדוק ביחד המצב המר של היום:

    המגיפה החריפה שפוקדת את הקהילה החרדית בעולם כולו ובפרט בארצות הברית הביאה אתמול ושלשום למותם של עשרות חרדים נוספים זי"ע – חלקם ממש צעירים בשנות הארבעים והחמישים לחייהם, כשהם מותירים אלמנות ויתומים רכים בביתם ה"י•

    בואו חשבון:
    * הקב"ה זרק אותנו מבתי הכנסת ובתחילה היה מותר להתפלל בחוץ.
    * עכשיו הקב"ה גם את התפילות הללו הקב"ה דוחה ויש לנו להתפלל יחידי.
    * הקב"ה זרק אותנו החוצה מהישיבות, וחדרים של תינוקות של בית רבן.
    * גם הלימוד תורה שלנו לא כל כך מתקבלים בשמים.
    * הגאווה והיהירות שלנו בחברה החרדית הביאה אותנו לאסון גדול ונורא
    שאחד מכל שלשה חרדים חולים בקורונה רח"ל ה"י ויצילינו מכל צרה וצוקה
    ומחלה.

    רואים מכאן ש…..
    – ד' לא שומר על מי שלא שומר על עצמו ברוחניות.
    – ד' לא מעוניין בלימוד התורה שלנו כפי שהיה עד עכשיו.
    – ד' לא מעוניין בתפילות שלנו כפי שהיו…. ואנחנו חייבים לשנות דרך התפלות.
    – ד' מדבר איתנו דברי קשות ואנחנו מסרבים לשמוע רח"ל.

    הנביא אומר שהקב"ה אמר ~ "שָׂנֵאתִי מָאַסְתִּי חַגֵּיכֶם וְלֹא אָרִיחַ בְּעַצְּרֹתֵיכֶם: (עמוס פרק ה פסוק כא) כִּי אִם תַּעֲלוּ לִי עֹלוֹת וּמִנְחֹתֵיכֶם לֹא אֶרְצֶה וְשֶׁלֶם מְרִיאֵיכֶם לֹא אַבִּיט. הָסֵר מֵעָלַי הֲמוֹן שִׁרֶיךָ וְזִמְרַת נְבָלֶיךָ לֹא אֶשְׁמָע." ח"ו.

    *אנא עם ישראל היקרים הגיע הזמן להתעורר לחיות כיהודים של פעם.
    *נא ונא תתעוררו עכשיו עם כל הלב. המשיח כבר מגיע עכשיו….

    *ואני תפילה שד' ירחם עלינו בקרוב ממש, כי כעת עם ישראל עוד לא מבין רמזים, אז אני מבקש שהשם ית' ירחם עלינו וישלח משיח צדקינו לגאלינו, ושנזכה ליַגִּיעֵנוּ לְמוֹעֲדִים וְלִרְגָלִים אֲחֵרִים הַבָּאִים לִקְרָאתֵנוּ לְשָׁלוֹם, שְׂמֵחִים בְּבִנְיַן עִירֶךָ וְשָׂשִׂים בַּעֲבוֹדָתֶךָ, וְנֹאכַל [השנה] מִן הַזְּבָחִים וּמִן הַפְּסָחִים במהרה בימינו, אמן.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב