מאות רקטות נורו בשבת לעבר המרכז ועוטף עזה. צה"ל חיסל עשרות מחבלים

אזעקות נשמעו הערב בגוש דן, ולראשונה מאז תחילת מבצע "עלות השחר" נשמעה אזעקה גם בתל אביב. מעט אחרי השעה 18:00 נשמעו אזעקות בראשון לציון, חולון, בת ים, תל אביב, יבנה, אשקלון ושדרות. מכוניות חונות נפגעו באשקלון

אזעקות נשמעו הערב בגוש דן, ולראשונה מאז תחילת מבצע "עלות השחר" נשמעה אזעקה גם בתל אביב. מעט אחרי השעה 18:00 נשמעו אזעקות בראשון לציון, חולון, בת ים, תל אביב, יבנה, אשקלון ושדרות. מכוניות חונות נפגעו באשקלון, לא היו נפגעים. רקטות נפלו בים מול חופי המרכז וליד קיבוץ במועצה האזורית אשכול פרצה שריפה בעקבות נפילת פצצת מרגמה. הערבים מדווחים על נפגעים בתקיפה סמוך לרפיח, ייתכן כתוצאה משיגור כושל ולא מאש כוחותינו. צה"ל תקף גם את ביתו של בכיר בג'יהאד ברפיח וביצע תקיפה נוספת בשכונת שייח' רדוואן בעזה. ‏תמונות קשות שמגיעות מג'באליא בצפון עזה (כמה ילדים הרוגים) שעשויות להיות גיים צ'יינצ'ר במערכה בעזה. גם אם מדובר בנפילת רקטה ששוגרה ולא בתקיפה ישראלית, בג'יהאד האסלאמי ולא רק ממסגרים את זה כטבח. זה בהחלט דוחק את חמאס לפינה.
https://www.mako.co.il/news-channel2/Channel-2-Newscast-q3_2019/Article-3bf5c3a8e967f51006.htm
במהלך השבת שוגרו לישראל מאות רקטות אזעקות הופעלו במהלך השבת באזור המרכז
גוש דן – מודיעין, ראשון, לכיש עוטף עזה והסביבה.

למוקד 101 לא התקבלו דיווחים על נפגעים בגוף ,למעט מס' אנשים שסבלו מהתקפי חרדה.

ראש הממשלה יאיר לפיד מקיים כעת הערכת מצב לקראת כינוס הקבינט, בקריה בתל-אביב.

בדיון משתתפים ראש הממשלה החליפי, ר' השב"כ, ר' המוסד, ר' המל"ל, מנכ"לית משרד רה"מ, מנכ"ל משרד החוץ, הרמטכ"ל, ר' אמ"ץ וגורמי ביטחון נוספים.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *