מאז השקר הגס על נתניהו: דנה ויס סופגת איומים עליה ועל בני משפחתה

בסרטון הערוך ברשת, שעלה גם בדף האינסטגרם של נתניהו, ״הולבשה״ הטעות של ויס על תמונת לחיצת היד של השניים. ויס תגיש תלונה במשטרה.

עיתונאית חדשות 12 דנה ויס סופגת איומים עליה ועל בני משפחתה מאז השידור שבו טעתה ויש שיאמרו כי שיקרה במצח נחושה ואמרה כי ביידן לא לחץ יד לנתניהו.

בסרטון הערוך ברשת, שעלה גם בדף האינסטגרם של נתניהו, ״הולבשה״ הטעות של ויס על תמונת לחיצת היד של השניים. ויס תגיש תלונה במשטרה.

כזכור, וייס טענה בשידור חי כי "אם שמתי לב נכון, הנשיא ביידן שמכיר היטב את נתניהו, לא הפנה לו מבט, ולא לחץ את ידו", תיארה וייס, בעוד במשדר נראה ביידן לוחץ יד לנתניהו, בזמן שלכל השאר הוא לחץ אגרוף. זאת ועוד, ביידן אמר לנתניהו: "אני אוהב אותך".

הטעות הזו של דנה ויס לא רק היתה עובדתית, אלא הרימה להנחתה לנתניהו, שרתם אותה לקמפיין הבחירות שלו ולמלחמה ארוכת השנים שלו עם התקשורת בישראל. נתניהו העלה את הדברים שאמרה ויס על רקע הסרטון שביידן לוחץ את ידו.

העיתונאי ישי פרידמן כתב ותקף, "לא מדובר בטעות בהיסח הדעת. זה היה מפגן פוליטי של דנה ויס שנבע ממוטיבציית יתר לפגוע באישיות פוליטית. המוזיקה המתלהבת בה דיווחה ויס על תקרית שלא התרחשה הייתה צורמת במיוחד. לליכוד יש את מלא הזכות לקמפיין את האירוע הזה."

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא נשכח שזנה וייס היא אטאיסטית כשלעגה לביבי הדגול שאמר צריך להתפלל למצא חיסון לקורונה. התפללנו ניצחנו. זנה וייס ארורה את השטן יקח אותך

    זנה וייס עופי מערוצי תקשורת ישראל לכי לברלין שם מקומך אנטישמית אחת

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. לידיעה כללית. זנה וייס נשואה לשוקן הסמולנים האנטישמים חמאסניקים ממש היא גרה ברמת אביב וחברת אגודה נגד השתלטות חרדית היא כינתה הבן של ביבי בשם גנאי... אחת מטונפת כזו חייבים להעיף איתה. חדשות חובה שיהיו אובייקטיבים לא מחלקת הינדוס של הסמולנים הארורים שמחריבה ארצנו הקדושה

    מצוה להפיץ ולהעיף אותה משידורי ישראל. העם רוצה תקשורת נקיה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. יש לסגור את הערוץ הסמולני הנתעב הזה ואת זנה וייס הארורה להכניס לכלא ולגרש אותה מארצנו הקדושה שתרקב בברלין האנטישמית כמותה

    לכי לאלף עזזאל זנה וייס מחבלת פלסטינית חמאסניקית פפפווועעע

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב