מאחורי הגב של בנט: נתניהו דן עם ראשי חברת פייזר על הבאת חיסון שלישי

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שוחח בימים האחרונים מספר פעמים עם מנכ"לי חברות התרופות האמריקניות פייזר ומודרנה, אלברט בורלא וסטפן בנסל

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שוחח בימים האחרונים מספר פעמים עם מנכ"לי חברות התרופות האמריקניות פייזר ומודרנה, אלברט בורלא וסטפן בנסל .

נתניהו שוחח עם השניים על רקע התפרצות זן הדלתא בארץ והצורך להביא חיסון שלישי. עוד דווח כי ראש הממשלה נפתלי בנט לא עודכן בעניין.

נתניהו הגיע למסקנה אחרי השיחות כי מדינת ישראל חייבת להזמין מיד מיליוני חיסונים ולהתחיל מידית לתת את החיסון השלישי לאוכלוסייה הבוגרת.

בסרטון שפרסם לאחר ששוחח עם השניים אמר נתניהו כי "בימים האחרונים שוחחתי פעמיים עם ידידי מנכ"ל פייזר, אלברט בורלא. שוחחתי גם עם מומחים רבים נוספים. הגעתי למסקנה שמדינת ישראל חייבת להזמין מיד מיליוני חיסונים והיא חייבת להתחיל מיד לתת את את החיסון השלישי לאוכלוסיה הבוגרת. זאת האוכלוסיה, מעל גיל 50, שהיא בסיכון. בסיכון לתחלואה קשה, לאובדן חיים".

לדבריו, "יש לתת את החיסון השלישי, לא ל-200 אלף איש, לשני מיליון איש, זאת הדרך היחידה להגן על האוכלוסיה, הדרך היחידה לשמר את ההצלחה הגדולה שהשגנו בהוצאת ישראל ראשונה בעולם מהקורונה. בלי החיסון השלישי אין דרך אפקטיבית להציל חיים ולשמור על כלכלה פתוחה וצומחת. ולכן אני קורא לממשלה: תפעלו מיד ותביאו את החיסון השלישי לאזרחי ישראל כבר עכשיו. תחסנו שני מיליון אזרחים בימים הקרובים. ואתם יכולים לעשות את זה 200 אלף ביום, עשינו את זה, זה אפשרי וזה עובד. כל יום שעובר מסכן את החיים והבריאות של אזרחי ישראל. ולכן אני אומר לממשלה – תפסיקו להתמהמה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *