מאחורי הקלעים: עמית סגל עזר לבנט להקים את הממשלה

בנו של ראש הממשלה מאשים את העיתונאי הבכיר

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, טוען שעמית סגל הפרשן הפוליטי הוא זה שסייע להקמת הממשלה בראשות יאיר לפיד ונפתלי בנט.

בתוכניתו השבועית ברדיו גלי ישראל גילה יאיר נתניהו: "לעמית סגל יש חלק מאוד נכבד בהקמת ממשלת השמאל הזאת. אני חייב להתעכב טיפה על עמית סגל, שהוא מאוד אהוד בימין וכביכול מייצג את כולנו.

"אני ראיתי בערוץ 12 בזמן הידיעות שגוש השנאה והשמאל מצליח להקים את הממשלה ולפיד אומר 'עלה בידי' להקים את ממשלת השמאל, ראיתי חיוך מאוזן לאוזן אצל עמית סגל, כזה חיוך אני לא זוכר מתי ראיתי. עד עכשיו הוא לא מעז להגיד מילה אחת על בנט ושקד שהם מוכרים את המדינה".

יאיר נתניהו הביא ראייה לדבריו בכך שסגל הכשיל הקמת ממשלת ימין ב-2019: "בבחירות מועד א' 2019 אחרי שליברמן עשה את הסיבוב, ובעצם הבנו שאין את ליברמן והיו לנו רק 60, אבא שלי עמד לחתום על ממשלת ימין מלא מלא פלוס אבי גבאי שכל מה שהוא רצה זה את משרד האוצר, ממשלת ימין על מלא עם נציג אחד של השמאל.

"ולמה זה לא קרה? רק בגלל עמית סגל, הוא פרסם את זה ופוצץ את זה. הרבה סקופים שהוא יודע על גדעון סער, בנט ושקד הוא לא יספר עד הקבר אז שלא יבלבל את המוח. אלו היו אותן בחירות שבנט ושקד לא עברו את אחוז החסימה והיו בר מינן פוליטי. יש הרבה סיפורים שהוא מקבל ולא מסכים לקבל".

בנו של ראש הממשלה הפנה אצבע מאשימה גם כלפי העיתון ישראל היום: "בשנתיים האחרונות 'ישראל היום' הפך להיות 'בנטון' שמריץ את בנט ואת איילת שקד לא פחות מידיעות אחרונות, הזוג הזה שניסה לסגור את העיתון בשנתיים האחרונות קיבל כתבות שער של דוגמנות וליקוק.

"השערים שבנט והדוגמנית איילת שקד קיבלו אצל שלזינגר, אבא שלי לא היה מקבל גם בעיתון של הליכוד ובאתר ליכודניק", טען יאיר נתניהו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *