מאיר פרוש לחב"דניקים: "אשריכם שקיימתם את הוראת הרבי"

סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש במסר לחב"ד ביום שאחרי הבחירות: מבקש להודות לכל אחד ואחת מכם על הירתמותכם והצבעתם, במאות ואלפים, לטובת יהדות התורה

סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש יצא הבוקר במסר לחב"ד ביום שאחרי הבחירות: "מבקש להודות לכל אחד ואחת מכם על הירתמותכם והצבעתם, במאות ואלפים, לטובת יהדות התורה שסימנה ג'. כל פתק של ג' שהוכנס למעטפה ומשם לתיבת הקלפי בידי חסיד חב"ד – הוא קיום של הוראת הרבי, עליה חזר ושנה בכל אחת ממערכות הבחירות בארה"ק, להצביע לטובת "הרשימה החרדית ביותר". אשריכם שקיימתם את הוראת הרבי ללא כחל וללא שרק!".

פרוש: "במרוצת השבועות שקדמו ליום הבחירות, הייתה לי הזכות לפגוש ברבים מכם באופן בלתי אמצעי, בפגישות ובחוגי בית שערכתי במחוזות שונים של חסידות חב"ד הפזורים, ת"ל בלעה"ר, על פני כל הארץ. בכל אחד מהמפגשים הללו קידמו את פניי חסידים נמרצים, צעירים כמבוגרים, דעתנים ואכפתיים לגורלו של העם היושב בציון כמו גם לעתודת ההתפתחות החב"דית בארץ, על מוסדותיה וכל צרכיה הבסיסיים".

הח"כ הוסיף: "מאז ומקדם, מן היום שבו הנחתי את כף רגלי על מפתן העסקנות הציבורית ועד עצם היום הזה, דלתי הייתה ותהיה פתוחה בפני כל חסידי חב"ד באשר הם. אני שמח להיות לכם לעזר, לאוזן קשבת ולדאגה מתמדת, בכל דבר שהנני יכול לכם לעזר, בכל מישורי הכלל והפרט.

"בד בבד, לאור ההצלחה המוכחת והמבורכת של גוש הימין, שיהדות התורה נוטלת בו חלק דומיננטי ומרכזי, הנני משוכנע כי בע"ה תקום מחדש ממשלה של גוש הימין – החרדים, שבה נעמוד אישית ומקרוב על שלמות התורה, שלמות העם ושלמות הארץ, תוך דאגה מתמדת שלא יהיה שום ויתור לערבים ולא תתרחש ח"ו שום נסיגה מאף שעל מארץ ישראל לגבולותיה.

"חסידי חב"ד היקרים, קבלו את ברכתי על בחירתכם הנבונה והאחראית המעניקה לי אישית ולחבריי את הכוחות הדרושים לעמוד על קיום כל הדברים אשר נגעו לרבי עד עצם הנפש ואשר עליהם התריע וזעק מנימי לבבו הטהור עם כל השטורעם. ובשם ה' נעשה ונצליח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *