מאפרת העל פרנצ'סקה טולוט מגלה לנו כמה סודות לאיפור ביתי

פרנצ'סקה טולוט אחראית לפנים של כוכבות העל ומאפרת את הגדולות ביותר לקמפיינים בעולם. המלצה שלה למתאפרות הישראליות: במזג אוויר חם ולח, במקום פודרה תתחילו להשתמש בבלוטינג פייפר – דפים מיוחדים המעניקים מראה מט ומקבעים את האיפור

פרנצ'סקה טולוט אחראית לפנים של הכוכבות – "איפור הוא לא מסכה שנועדה להחביא את עצמך, אלא לבטא את עצמך – בין אם את מאושרת או לא". 

סודות היופי של הכוכבות הגדולות בעולם לפעמים נראים כחסויים כמעט כמו סודות הגרעין, ואנחנו מצאנו מומחית מאחורי הקלעים שחשפה קצת אור על הדרך למראה הוליוודי זוהר. כשמאפרת העל פרנצ'סקה טולוט הגיעה לביקור בישראל. זאת שהיתה המאפרת הצמודה של אליזבת טיילור האגדית.
טולוט, שנולדה בוונציה, החלה את דרכה בענף האופנה במילאנו ומאז 1985 היא חיה בלוס אנג'לס ומאפרת את הגדולות ביותר לקמפיינים, קליפים וסרטים.

פרנצ'סקה טולוט מעבירה לנו טיפים לאיפור ביתי:

מייק-אפ: מעבר לגוון הנכון ("שיהיה תואם לגוון הצוואר"), טולוט ממליצה להקפיד על מינונים. "לשמור על מראה טבעי", היא אומרת. "אני אוהבת לכסות נקודתית, כך שיראו את העור הזוהר שמתחת למייק-אפ".

במקום קונסילר: טולוט מעדיפה מייק-אפ בהיר יותר. "אני אוהבת שהמרקם של המייק-אפ והקונסילר זהים".

הסומק: "את הסומק אני מטשטשת תמיד לכיוון העיניים, לפני שאני מתחילה לאפר אותן. הסומק נותן מסגרת לפנים, ומאפשר לי לדעת איפה למקם את הצלליות ואת איפור העיניים. גם החיבור עם הצלליות נראה ככה טוב יותר".

המסקרה יכולה לשנות את מראה העיניים: "זו לא קלישאה, זה לגמרי נכון", אומרת טולוט, "הבוקר רציתי עיניים פתוחות וגדולות, אז מרחתי אותה על כל הריסים ואחר כך התמקדתי במרכז הריסים לכיוון מעלה, כדי לעצב מראה של עיניים פתוחות וגדולות. אם רוצים מראה מלוכסן – הפוקוס צריך להיות לצדדים".

להעלמת סימני חוסר שינה: מרחו את הסומק בחלק הכי גבוה של עצמות הלחיים, ממש קרוב לעיניים. "זה יוצר מראה של פנים מורמות ומתוחות".

הצבעים: תמיד טוב לערבב כמה גוונים של צלליות להדגשה, וכמה גוונים של ברונזרים וסמקים. "סומק יכול להיות גם צללית", היא אומרת, "אפשר לאפר את כל הפנים רק עם פלטת הברונזרים והסמקים שלי".

במזג אוויר חם ולח כמו בישראל: "אני בכלל לא משתמשת בפודרה, כי כל האיפור נהיה נוזלי. במקום פודרה אני ממליצה להשתמש בבלוטינג פייפר – דפים מיוחדים המעניקים מראה מט ומקבעים את האיפור. זו ההמלצה הכי טובה שלי".

הליפסטיק: "למראה זוהר בערב, אני תמיד מורחת ליפסטיק אדום".

הכי חשוב: להתנסות, ליהנות ולשחק עם הצבעים. "איפור הוא לא מסכה שנועדה להחביא את עצמך, אלא לבטא את עצמך – בין אם את מאושרת או לא".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *