מאתגרים מימין: 'ימינה' שלחה מכתב דחוף לחכי"ם של הליכוד – ש"ס ויהדות התורה

לטענתם "הריבונות נמחקה מקווי היסוד של ממשלת נתניהו-גנץ", ימינה לחברי הכנסת של הקואליציה: "דירשו מרה"מ לכלול את הריבונות וההתיישבות בקווי היסוד של הממשלה טרם ההשבעה, אחרת זו ממשלת שמאל בראשות נתניהו"

מפלגת ימינה שיגרה הבוקר (ה׳) מכתב לחברי הכנסת של מפלגות הליכוד, ש"ס ויהדות התורה, ובו קריאה להתנגד להשבעת הממשלה החדשה כל עוד החלת הריבונות ביהודה ושומרון אינה מופיעה בקווי היסוד.

במכתב, עליו חתומים חברי הכנסת נפתלי בנט, איילת שקד, בצלאל סמוטריץ׳, מתן כהנא ואופיר סופר, נכתב כי "בקווי היסוד של הממשלה שעל אמון בה תידרשו להצביע היום נעדרת ההתחייבות להחלת הריבונות על ההתיישבות ביהודה ושומרון. מדובר באחת מהבטחות הבחירות המרכזיות של נתניהו ובדגל שהוא נושא בגאון בשנה האחרונה".

עוד מוסיפים אנשי ימינה כי "לא זו בלבד, אלא שאפילו פיתוח ההתיישבות ביהודה ושומרון אינו מופיע בקווי היסוד, אלא רק פיתוח הנגב, הגליל והפריפריה ו"יתר חלקי הארץ".

הח"כים ציינו כי "אנו מתקשים להאמין שתביעו אמון בממשלה שלא מסוגלת להוציא מפיה את המילים המפורשות יהודה ושומרון ומחביאה אותם באופן מביש מאחורי המילים "יתר חלקי הארץ".

אנו קוראים לכם לדרוש מראש הממשלה להוסיף את החלת הריבונות ופיתוח ההתיישבות ביהודה ושומרון בקווי היסוד של הממשלה בטרם תביעו את אמונכם בה, אחרת לא תהיה זו ממשלת אחדות אלא ממשלת שמאל בראשות נתניהו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *