מבוקשים: חמש מפלגות במרוץ לקבל את תמיכת הגר"מ מזוז ומפלגת 'יחד'

פרסום ראשון – לא רק ש"ס ויהדות התורה: גם 'עוצמה יהודית' וגם 'נעם', מפלגות הימין החרד"ליות, לוטשות עיניים למצביעי 'יחד' של אלי ישי

אמש דיווחנו על כך שבמפלגת ש"ס עושים מאמצים בימים האחרונים, על מנת לקבל את תמיכת מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד' מרן הגר"מ מזוז לקראת הבחירות הקרובות, ומנסים לנהל משא ומתן מול אנשי ביתו, אך בשלב זה טרם ברור אם המו"מ ישא פרי כיוון שבקרבתו של הרב מזוז טוענים שהרב לא יזוז ללא התחייבות למקום ריאלי עבור אלי ישי.

אך כעת מתברר שלא רק ש"ס עומדת לפתחה של ישיבת כסא רחמים, וחוץ ממנה ישנן ארבע מפלגות שישמחו לקבל תמיכה מהרב מזוז וממפלגת יחד, כאשר כמובן כולן מגיעות ממפלגות הימין. ואלו הן המפלגות:

"איחוד מפלגות הימין" – בבחירות הקודמות אלי ישי ומפלגתו כבר היו סגורים ברשימת המפלגה המאוחדת, אך בדקות האחרונות שלפני סגירת הרשימות המו"מ פוצץ והאיחוד רץ בלעדיו. הפעם, אומרים בקרבתם של רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ', "אם רק נקבל מכתב תמיכה מהרב מזוז – ניתן מקום לאלי ישי ברשימת המפלגה".

עוצמה יהודית – המפלגה שנפרדה מאיחוד הימין, יזמה כבר מספר פניות לאלי ישי ומפלגתו על מנת לצרף אותו לשירותיהם. בעוצמה יהודית כבר רצו בעבר בשת"פ עם ישי והיו קרובים להיכנס לכנסת, כאשר הפעם הם מאמינים בכוחם, כשהם נמצאים במו"מ קדחתני גם עם זהות של משה פייגלין, שלא מתנגד כלל לחיבור עם אלי ישי.

נעם – מפלגת ימין חרד"לית חדשה הוקמה ע"י תלמידיו של הרב צבי טאו מישיבת "הר המור" לפני מספר שבועות, והיא עושה מאמצים גדולים על מנת לצרף לשירותה את אלי ישי, אך בינתיים החיבור הזה נראה פחות ריאלי.

יהדות התורה – במפלגה רואים את החיבור עם אלי ישי מהבחירות האחרונות כדבר טבעי, שיקרה גם הפעם, לדבריו של ליצמן. אך בסביבתו של אלי ישי לא מרוצים ממה שקיבלו בעבר, והפעם יהיו שמחים לקבל יותר בתמורה לתמיכה. ניר אריאל, חבר מועצת ב"ב מ'יחד' אמר אמש כי "אם יובטח לישי לקבל תפקיד שר בממשלת נתניהו – התמיכה שלו ב'יהדות התורה' מובטחת".

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נמאס לשמוע על מפלגה לא רלוונטית חלומית

    כל פעם מחדש גם תלמידיי הרב מזוז ברובם מצביעים רק לא עובדיה כלומר שס
    וגם מלמדים בתלמוד תורה של הרב מזוז מצביעים שס

    נתי |
    הגב
  2. צבי עמאר שלח אותך לכתוב את הכתבה

    כתבה שמצוצה מהאצבע. אלי ישי לא שווה. והרב מאזוז שווה חצי מנדט. אז חאלס להיות כתב ברמה נמוכה

    יוס |
    הגב
  3. לישי יש לפחות את מה ששקד ובנט יחד "השיגו" אפילו לא עברו את אחוז החסימה. טהנה את שקד

    רוצים לשים בראש רשימה ועם שובל שריונים. והנה שקד מבוקשת ורצים אחריה אפילו דתיים כמו "הרב" פרץ וכמה מרבני הדתיים הלאומיים, והיא כשרואה זאת מבקשת עוד ועוד ונותנים לה. הזוי. לא היא הזויה מי שרודף אחריה הוא ההזוי.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב