מביתר עד רוממה: מאות חרדים מפגינים נגד הסגר

מספר הפגנות מתקיימות הערב במספר מוקדים נגד הממשלה. ברוממה וביתר עילית יצאו להפגין מאות תושבים חרדים במחאה על הסגר שמוטל על אזורים בעיר

מספר הפגנות מתקיימות הערב במספר מוקדים נגד הממשלה. ברוממה וביתר עילית יצאו להפגין מאות תושבים חרדים במחאה על הסגר שמוטל על אזורים בעיר.

המפגינים נשאו שלטים עליהם נכתב בין היתר: "סגרתם? תשלמו! מי ישלם לי משכורת?", "לא נהיה שעיר לעזאזל, לא נשלם את מחיר כשלון הממשלה" ו-"נתניהו, אין לילד שלי אוכל, למה אתה לא דואג לו?". גם בבית שמש מתקיימת מחאה גדולה של תושבים.

צילומים – מחאת החרדים הקיצוניים

בשכונת רוממה בירושלים התאספו צעירים חרדים במחאה על הסגר שמוטל על השכונה ועל אזורים נוספים בבירה, זה היום הרביעי, אולם תושבי האיזור וחסידי גור החלו לפזר את המפגינים.

המשטרה מרותקת גם אל מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים שם התאספו כ-2,000 מפגינים כחלק ממחאת "הדגלים השחורים" נגד השחיתות הציבורית. למקום הגיעו מפגינים שביקשו להזדהות עם המוחים שנעצרו לפני כחודש, ובהם תא"ל במיל' אמיר השכל, ממובילי המחאה.

בפארק צ'ארלס קלור בתל אביב התאספו כ-1,000 בני אדם למחאה שארגנה אחת ממובילות המחאה החברתית בקיץ 2011, דפני ליף, לציון 9 שנים בדיוק לפרוץ המחאה שסחפה אז את המדינה.

"אנחנו רק בתחילתו של משבר ענק וברור שאין הנהגה לצפות ממנה לפתרונות", אמרה ליף, "האמון התרסק, הייאוש גואה, אבל האנשים מתעוררים ועושים. זה הזמן גם להזכיר ולעורר תקווה שביחד, ורק ביחד, אנחנו נייצר כוח להביא פתרונות ושינוי. לפני 9 שנים דרשנו צדק חברתי היום ברור שאין ממי לדרוש – עכשיו הזמן לייצר צדק חברתי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *