מגבש את מחנה הממליצים: לפיד נפגש עם גנץ

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד נפגש עם אביגדור ליברמן שהודיע שימליץ על לפיד לראשות הממשלה, וגם עם יו"ר רע"ם מנסור עבאס

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד נפגש עם אביגדור ליברמן שהודיע שימליץ על לפיד לראשות הממשלה, וגם עם יו"ר רע"ם מנסור עבאס, הערב נפגש לפיד עם גנץ לאחר נתק ממושך ששרר ביניהם. השניים שוחחו על הדרכים להקמת הממשלה ולהחלפתו של נתניהו. השיח בין הצדדים צפוי להימשך בימים הקרובים.

לפיד גם צפוי להיפגש גם עם נציגי הרשימה המשותפת בהמשך השבוע.

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב ליברמן: "כפי שהודענו, אנו נמליץ על יו"ר המפלגה מגוש השינוי, שתקבל את מספר המנדטים הגבוה ביותר, כמועמד להרכבת הממשלה. כל מי שינסה להכשיל את המהלך ויעמיד את האגו שלו מעל האינטרס הלאומי יישא באחריות לבחירות 5".

על יוזמת "ממשלת ריפוי", הוסיף ליברמן: "יציאה מהפלונטר הפוליטי מחייבת את כל המפלגות למצוא פתרונות יצירתיים מחוץ לקופסה". עוד האשים: "המצב הפוליטי המורכב בו אנו נמצאים היום הוא תוצאה ישירה של תוכנית ההישרדות הפוליטית והאישית של איש אחד – בנימין נתניהו, שנכשל כבר בפעם ה-4 להקים ממשלה יציבה ומתפקדת".

לדבריו, "כל בן אדם אחר שטובת המדינה נמצאת לנגד עיניו, היה מסיק מסקנות ברורות כבר מזמן ומעביר את המושכות למישהו אחר. לכן, עם השבעת הכנסת ה-24, ישראל ביתנו תגיש הצעת חוק שתגביל כהונת ראש ממשלה לשתי קדנציות בלבד, הצעה שנתניהו תמך בה בעבר".

עוד הוסיף: "הצעת חוק נוספת שנגיש תחייב התפטרות ראש ממשלה עקב הגשת כתב אישום, כפי שעברה בקריאה טרומית בכנסת ב-21.5.2008 בתמיכת הליכוד, כולל בנימין נתניהו, המפלגות החרדיות, מפלגת העבודה, שהצעת החוק הוגשה על ידי אחד מחבריה, ומרצ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *