מגזין הילדים החרדי 'נפלאות' השיק מגזין מחזור מיוחד

השרה להגנת הסביבה: אני בטוחה שהציבור החרדי יהיה אחד הציבורים המובילים במחזור הבקבוקים הגדולים

על רקע העלאת המיסים של הכלים החד פעמיים והתנגדות המפלגות החרדיות בכנסת, השיק מגזין הילדים 'נפלאות עולם' גיליון מחזור מיוחד במטרה לשנות את הרגלי המחזור בקרב ילדים והוא חולק בעשרות אלפי עותקים בערים החרדיות.

בטקס שהתקיים בבית השגריר הבריטי בישראל אמרה נספחת האקלים של בריטניה בישראל ג'ניפר צ'נדלר קוק כי ההחלטה לשתף פעולה עם המגזין ולאחר את ההשקה היא חלק ממדיניות בריטניה במלחמה העולמית בשינוי האקלים וביטוי ליחסים הקרובים שהשגרירות מקיימת עם הקהילה החרדית בישראל כבר שנים ארוכות
"לשגרירות יש היסטוריה ארוכה עם הקהילה החרדית בישראל ואני בטוחה שהיחסים הקרובים יימשכו עוד שנים רבות. שמחנו במיוחד לשתף פעולה עם מגזין נפלאות שבחר לעסוק בשינוי האקלים – אחד הנושאים החשובים ביותר לבריטניה ובעיקר בשנה האחרונה כמארחת של ועידת האקלים של האו"ם בגלזגו 26COP

באירוע השתתפו שורה של אישי ציבור חרדים בהם, אנשי חינוך, נציגי ציבור, מעצבי דעת קהל ועיתונאים חרדים. בין המשתתפים, השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג, ח"כ משה ארבל, סגני ראש עיריית בני ברק מנחם שפירא וגדליהו בן שמעון, מנהל מינהל חינוך חרדי בעיריית ירושלים שמואל גרינברג, זוכה אות ה'אביר' מהמלכה אליזבת' הרב יצחק שפירא, מנכ"ל תאגיד המחזור 'תמיר' רני איידלר ועוד.

השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג אמרה במהלך הערב כי היא מתכוונת לצעוד עם הציבור החרדי יד ביד במאבק נגד ההתחממות הגלובאלית. "לפני 20 שנה אמרו לנו שהציבור החרדי הוא זה שסיכל את חוק הפיקדון על הבקבוקים הגדולים וזה לא נכון כלל וכלל.
הציבור החרדי הוא בין הציבורים המצטיינים במחזור בקבוקים ואני בטוחה ומשוכנעת שאנחנו נכנסים לעידן חדש שבו הציבור הזה יוביל גם במחזור הבקבוקים הגדולים".

רני איידלר, מנכ״ל תאגיד המיחזור תמיר: ״שמחנו מאוד על ההזדמנות לשתף פעולה עם המגזין האיכותי "נפלאות" מבית נשיונל ג'אוגרפיק ולהנגיש לילדי הציבור החרדי בצורה מעניינת ברורה וצבעונית את החשיבות בשמירה על עולמנו וחשיבות מחזור אריזות.
אנחנו משקיעים משאבים רבים לקדם את המודעות ולעודד עוד ועוד תושבים להפריד אריזות כבר בבית, הילדים הם מחוללי שינוי שיכולים לפעול ולהשפיע למען הסביבה״

יו"ר מגזין הילדים 'נפלאות עולם' ארי גלהר אמר "יש גורמים פוליטיים שמנסים להפוך את נושא הסביבה לנקודת עימות עם הציבור החרדי אבל האמת היא שארון הספרים היהודי גדוש ועמוס בחשיבות ובצורך לשמור על העולם ואפילו 'נפלאות' הקדיש לפני כחצי שנה גיליון שלם להצלת הסביבה". לדברי גלהר, "הדרך לשינוי עוברת באמצעות הילדים שחפים מפוליטיקה ודעות קדומות ורק בכוחם לחולל את השינוי כאן ועכשיו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *