"זה מבצע להצלת נתניהו": נתניהו התעמת עם אחמד טיבי בכנסת- צפו

מהומה בכנסת: נתניהו התייחס בהצהרה על החיסול, אחמד טיבי הוצא מהמליאה. נתניהו פנה לספסלי ישראל ביתנו ושאל איפה ליברמן שירגיע את הערבים. צפו

עימות סוער בכנסת בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחדמ טיבי על רקע המתיחות הביטחונית, "זהו מבצע להצלת נתניהו!", קרא אחמד טיבי והוצא מהמליאה לאחר שהמשיך להפריע לדברי נתניהו.

ראש הממשלה אמר מעל הבימה: "בדקנו מה הסיכויים שייפגעו כאן בלתי מעורבים – פעם אחר פעם לא אישרתי (את הפעולה), משום שאנו רוצים לצמצם למינימום את הבלתי-מעורבים. זה שונה לחלוטין ממה שעושים אותם טרוריסטים – הם מכוונים לשכונת מגורים באשקלון".

לאחר מכן המשיך נתניהו ופנה לחבר הכנסת טיבי ואמר לו כי הוא וחברת כנסת נוספת כינו את פעולות הממשלה "פשעי מלחמה" – מה שהביא לפרצי עצבים אצל הח"כ הערבי. "אתר משקר, אתה מסית", הטיח טיבי. "זה לא יאה לראש ממשלה. את חוזר על כל שני וחמישי".
לאחר שטיבי הוצא,.נתניהו המשיך: "מה שחלק מחברי הכנסת כאן עושים דבר שהוא בלתי נתפס", אמר. "אלה שמכבדים את חוקי המלחמה, חיילי ומפקדי צה"ל – הם מוגדרים כפושעי מלחמה. הם מעוותים את הבסיס המוסרי של מלחמה צודקת. סיעת רע"ם-תע"ל שלחה בזמן צוק איתן ביקשה לפתוח בחקירה רשמית נגדי, גנץ ויעלון בגין ביצוע פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות ברצועת עזה במהלך מלחמה צוק איתן"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *